اخبار داغ

سرلشکر صفوی:

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشای رزمندگان اسلام است

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشای رزمندگان اسلام است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیام تبریک و تسلیت عروج شهید والامقام «سید محمد حسین زاده حجازی» جانشین فرمانده سپاه قدس، گفت: کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیامی عروج شهید والامقام «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

عروج شهید والامقام سردار جانباز «سید محمد حسین زاده حجازی» جانشین سلحشور سپاه قدس، از ستارگان درخشان جبهه مقاومت اسلامی و بنیان‌گذاران آموزش سپاه استان شهیدپرور اصفهان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و آحاد ملت رشید و قدرشناس ایران و  خانواده معظم آن شهید ارجمند تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

,

کارنامه تابناک و الهام‌بخش آن جانباز شریف و با فضیلت که تجلی اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق، اخلاص، تدبیر، شجاعت، اخلاق و عقلانیت او در ۴۳ سال مجاهدت و پیشتازی در عرصه‌های پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و پاسخ به نیاز‌های کشور و نقش‌پذیری در صیانت از امنیت و آرامش مردم در هشت سال دفاع مقدس و سپس جغرافیایی مقاومت اسلامی منطقه است؛ منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان‌های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار محسوب می‌شود.

,

ابعاد شخصیتی سید شهید به‌ویژه روحیه مردم‌داری و مردم‌یاری که او را در زمان و مکان متمایز ساخته است، برای همیشه فراروی شیفتگان خدمت صادقانه و بی منت در میهن اسلامی و نیرو‌های مسلح سرافراز کشور قرار دارد و آن‌ها را به سوی خود فرا می‌خواند.

,

یاد، نام و آرمان‌های بلند آن شهید عالی‌مقام و همرزم و رفیق دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و از خدایش طلب می‌کنم روح مطهر او را در آغوش همرزمان شهیدش به‌ویژه سردار آسمانی «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی» سیدالشهدای مقاومت اسلامی قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه