اخبار داغ

عدم مدیریت، بازار بورس را با چالش جدی روبه‌رو کرد/ بازار سرمایه بازار عجیبی است

عدم مدیریت، بازار بورس را با چالش جدی روبه‌رو کرد/ بازار سرمایه بازار عجیبی است
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: بازار سرمایه به صورت حبابی بالا رفت و مردم هم به هوای اینکه این سرمایه همیشه روبه بالا خواهد بود سرمایه‌های عظیمی را وارد کردند و بعد با ضرر مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هروز مردانی‌نژاد کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در بازار سرمایه متاسفانه بسیاری از مجموعه‌های بزرگ که باید سهام خود را به موقع عرضه کنند، سهامشان بلوکه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی تصریح کرد: سرمایه سهام داران به موقع عرضه نمی‌شود یا بد و بی موقع عرضه می شوند یا سهام داران بزرگ شروع می کنند به پایین آوردن قیمت سهام به خاطر اینکه بعدا خریداری کنند.

,

مردانی نژاد ادامه داد: با تبلیغات و فشارهای زیاد ذهنیت کاذب ایجاد و باعث شد در بازار بورس و سرمایه بدون کارشناسی و راهکارهای دیگر ایجاد شود.

,

بازار سرمایه سر دولتی‌ها هم کلاه گذاشت

, بازار سرمایه سر دولتی‌ها هم کلاه گذاشت ,

وی با بیان اینکه بازار سرمایه بازی عجیبی بود که بر سر دولتی‌ها هم کلاه گذاشت گفت: به خاطر عدم آگاهی باعث شد یک سری سهام‌هایی عرضه شود که ارزش واقعی نداشت.

,

مردانی نژاد بیان داشت: بازار سرمایه به صورت حبابی بالا رفت و مردم هم به هوای اینکه این سرمایه همیشه روبه بالا خواهد بود سرمایه‌های عظیمی را وارد کردند و بعد با ضرر مواجه شدند.

,

 وی یادآور شد: تب بازار ایران به اینگونه است که سرمایه‌گذاران و سهام‌داران می‌خواهند زودتر به سود برسند و از طرفی اساس درست برای عرضه سهام‌های به درد بخور وجود ندارد و همین امر باعث شد که بازار بورس و سرمایه دچار مشکل شود، که قطعا لازم است کسانی که امدند مردم را مجبور و تشویق کردند که در این مسیر بیایند و سرمایه را اینجا سرمایه‌گذاری کنند چاره‌ای بیندیشند.

,

مردانی‌نژاد بیان داشت: خیلی از سرمایه داران با یک امیدی وارد بازار سرمایه شدند و حتی بسیاری از آن‌ها خانه و ماشین خود را فروختند و وارد بازار سرمایه شدند و متاسفانه الان گرفتار هستند.

,

وی افزود: سرمایه بسیاری از مردم از دستشان رفت و همین امر موجب شد که تنش‌های روانی برای مردم ایجاد شود.

,

نمایندگان مجلس چالش بازار بورس را حل کنند

, نمایندگان مجلس چالش بازار بورس را حل کنند ,

مردانی نژاد تاکید کرد: لازم است کسانی که آمدند و این سر و صدا  را راه انداختند حتما پاسخگو باشند و نمایندگان مردم در شورای اسلامی این ها را مجبور به پاسخگویی کنند که چه کرده اند؟چرا بازار بورس به این شکل در امد ؟چرا سرمایه دارن با این امید وارد شوند و به این شکل سرمایه  آن ها از دستشان برود؟ آن ها باید ورود کنند و این چالش بزرگ را حل و فصل کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر سهام هایی که ارزشمند هستند به خوبی وارد بازار شودند و دولت اجازه بدهد شرکت های بزرگ سرمایه را وارد بازار بورس کنند قطعا می تواند تبدیل به یک بازار سوددهی شود و جبران کند و سرمایه از دست رفته را برگرداند اما این  مسئله کار می برد.

,

مردانی نژاد عنوان کرد: اگر پروژه ها، صنایع و شرکت هایی که سود آور هستند به کار گرفته شوند برای کشور مفید است چراکه نقدینگی بزرگ آن جا وجود دارد.

,

وی در پایان اظهار کرد: خیلی راحت می شود چرخه اقتصاد را به حرکت در آورد و از طرفی هم سود سهام داران را برگرداند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه