اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح کرد؛

اختصاص ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های لرستان به بیماران کرونایی

اختصاص ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های لرستان به بیماران کرونایی
فرهادی گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان و بستری‌ها، ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: متاسفانه روند مبتلایان و بستری‌های کرونا در استان رو به افزایش است و این موج از کرونا، یکی از شدیدترین موج های کرونا است که درصد بالایی را درگیر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر در استان با علائم کرونا به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند که درصد بالایی از این افراد با نمونه گیری، مبتلای قطعی کرونا هستند.
,
 
,
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی تصریح کرد: رکورد بستری ها در این موج از کرونا نسبت به موج های قبلی شکسته شده تا جایی که ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان های استان به بخش کرونا اختصاص داده شده است.
,
 
,
فرهادی عنوان کرد: هم اکنون ۱۲۰۰ نفر در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت قرار دارند که با توجه به میزان شیوع بالای این بیماری ضروری است تا دورهمی ها به زمان دیگری موکول شود.
,
 
,
وی بیان کرد: در یکی از دورهمی های در استان، ۲۰ نفر به صورت همزمان به کرونا مبتلا شدند که در این موج از کرونا، بیشتر ابتلاها به صورت خانوادگی است.
,
 
,
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تصور اینکه دورهمی در فضای باز مشکلی ندارد، اشتباه است چرا که سرعت شیوع و درگیری این ویروس بسیار بالاست و در نوع انگلیسی، هر یک نفر مبتلا می تواند ۱۰ نفر را مبتلا کند و  لازم است دورهمی و مهمانی ها تعطیل شود.
,
 
,
فرهادی خاطرنشان کرد: در استان تاکنون بیش از ۹۴ هزار نفر به کرونا مبتلا شده و هزار و ۵۲۷ نفر با کرونا فوت کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه