اخبار داغ

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

از هفته اول اردیبهشت سیر نزولی ابتلا به کرونا راخواهیم داشت/ثبت ۱۵ مورد بستری جدید روز گذشته در اسدآباد

از هفته اول اردیبهشت سیر نزولی ابتلا به کرونا راخواهیم داشت/ثبت ۱۵ مورد بستری جدید روز گذشته در اسدآباد
دکتر عاطفه سمائی با اشاره به بستری جدید ۱۵ نفر در بیمارستان قائم، گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، دکتر عاطفه سمائی، معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به رفتارشناسی پیک های یک اپیدمی و نیز خصایص و الگوی شروع و پایان سه پیک قبلی، اظهار کرد: باید بگویم نمودارها موید این نکته هستند که پیک چهارم کرونا از میانه اسفندماه شروع و در هفته های آخر فروردین و اول اردیبهشت به بدترین حالت خود خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

,

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ما در بیمارستان شرایط بسیار سختی داریم، تصریح کرد: تاکنون 69 بستری در بیمارستان داریم که یک مورد فوت شده است‌.

,

وی خاطرنشان کرد: به همت پرسنل فداکار درمان و حمایت مسیولین شهرستان این شرایط پایدار است،

,

سمائی حجم بالا و بی سابقه مراجعین به بیمارستان را طی یک سال اخیر و ابتلا در تعداد بسیاری از اعضای خانواده نشانه فرم جهش یافته دانست و گفت: نیازمند همت مردم عزیز برای برون رفت از این بحران هستیم.

,

وی یادآور شد: همه باید فرض را بر مواجهه و آلودگی بدانیم و طی دو هفته با پرهیز از آمد وشد اجتماعی کمک کنیم تا زنجیره انتقال قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه