اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر خبر داد؛

افزایش ۵ برابری تعداد بستری‌های کرونایی در بابلسر

افزایش ۵ برابری تعداد بستری‌های کرونایی در بابلسر
محسن نبی‌زاده از افزایش ۵ برابری تعداد بستری‌های کرونایی در شهرستان بابلسر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ بر لزوم پرهیز از حضور در تجمعات توسط شهروندان تاکید و اظهارکرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم تا بدون ماسک از منزل خارج نشوند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه تست کرونای حدود ۵۰ درصد از مراجعه کنندگان بابلسری برای آزمایش کرونا مثبت است، خاطرنشان کرد: تعداد بستری‌های کرونایی این شهرستان نسبت به اول فروردین حدود پنج برابر افزایش پیدا کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر تصریح کرد: در حالی که هم‌اکنون به‌غیر از گروه یک تمام گروه‌های شغلی باید در این شهر تعطیل باشند اما متاسفانه کسی توجه نمی‌کند.

نبی‌زاده یادآورشد: براساس دستورالعمل، در برنامه ردیابی فعال بیماری کرونا، اگر تست کرونای یک بیمار مثبت شود ما ۱۰ نفر از اطرافیان او را در محل کار، سکونت و خانواده مورد آزمایش و پیگیری قرار می‌دهیم و برای هر یک تست مثبت، ۱۰ تست‌گیری از اطرافیان انجام می‌شود.

وی در خصوص مبتلا شدن تعداد زیادی از پرسنل یکی از مجتمع‌های آموزشی رفاهی بابلسر گفت: با اجرای برنامه ردیابی در این مجتمع مشخص شد که در نهایت تعداد ۷۰ نفر دچار بیماری کرونا هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر ادامه داد: البته این افراد از مجموعه کارگران فنی و ساختمانی مجتمع بودند اما در هر حال به فوریت دستور تعطیلی آن مرکز ابلاغ و در حال حاضر تعطیل و بیماران نیز در قرنطینه و در حال درمان هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بلاغ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه