اخبار داغ

اقدامی جهادی از بنیاد علوی در لنده؛

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر روستای مالشیخ لنده/ گام بزرگ بنیاد علوی در راستای توسعه روستایی+تصاویر

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر روستای مالشیخ لنده/ گام بزرگ بنیاد علوی در راستای توسعه روستایی+تصاویر
فرماندار شهرستان لنده از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر روستای مالشیخ به همت بنیاد علوی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، تورج رزمجو در بازدید از پروژه زیرسازی و آسفالت روستای مالشیخ گفت: یک از مهمترین برنامه های کاری در سال جدید بحث توسعه و خدمات رسانی به روستاهای پرجمعیت شهرستان لنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: با همکاری بنیاد علوی و بنیاد مسکن در سطح شهرستان لنده روستای مالشیخ به عنوان اولین روستای پایلوت بنیاد علوی است که باتوجه به فراهم بودن زیرساخت ها آب، گاز و برق عملیات زیرسازی و آسفالت آن در دستور کار بنیاد علوی قرار گرفت.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: از زمان حضور بنیاد علوی و مجموعه بنیاد مستضعفان در سطح شهرستان لنده در حوزه های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی نیز امسال اجرایی خواهند شد.

,

وی افزود: برای تحقق برنامه ها و اجرا و اتمام پروژه های فی مابین بنیاد علوی و ادارات نیازمند توجه ویژه مدیران کل استان نسبت به تامین منابع اعتباری برای مشارکت در پروژه ها با بنیاد علوی هستیم.

,

رزمجو گفت: پروژه های عمرانی یکی از مهمترین مباحث اولویت دار این شهرستان تا زمان حضور بنیاد علوی است که انتظار داریم مدیران کل در این راه نهایت همکاری و مساعت لازم را برای اجرای این پروژه ها داشته باشند.

,

گفتنی است بنیاد علوی در سال گذشته نیز در تفام نامه با اداره راهداری شهرستان و استان اقدام به آسفالت جاده روستاهای دشت ناصری، بنه علیاری تا وحدت آباد کرده است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه