اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار:

معرفی ۱۳۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در رشتخوار

معرفی ۱۳۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در رشتخوار
پورعباس، گفت: در نخستین ماه از بهار ۱۴۰۰ کار بازرسی از ۲۸۴۵ واحد صنفی در رشتخوار انجام و ۱۳۷ واحد صنفی متخلف جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پورعباس رئیس اداره صمت رشتخوار، در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: همزمان با آغاز سال جدید و با توجه به نیاز مبرم بازرسی بازار برنامه‌های اجرایی طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در رشتخوار کار بازرسی از ۲۸۴۵ واحد صنفی و تشکیل پرونده تخلف برای ۱۳۷ واحد صنفی همچنین کشف ۲۰۵ عنوان تخلف به ارزش بیش از یکصد و ۴۷ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی، جذب کالاهای تنظیم بازار به مقدار ۱۱۰ تن قند و شکر، ۱۴۰تن روغن خوراکی، ۱۸ تن مرغ منجمد، ۶۰ تن برنج، ۱۱ تن میوه نوروزی، از جمله اقدامات اثر بخش اداره صمت رشتخوار در نخستین ماه از بهار ۱۴۰۰ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی در ادامه با توجه به نظارت مستمر بازرسان اداره صمت رشتخوار علی الخصوص در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: نظارت و بازرسی دقیق بر کالاهای از عمده فروش تا مصرف کننده ضروری و در هر شرایط عدم نظارت بر بازار موجب سوءاستفاده برخی از سود جویان می شود.
,
 
,
رئیس اداره صمت رشتخوار با اشاره به اقدامات اثر بخش این نهاد در نحوه مدیریت کالاهای تنظیم بازار از جمله مرغ، قند، شکر، برنج، روغن و استفاده از سامانه توزیع کالا یادآور شد: نظارت و بازرسی دقیق بر کالاهای از عمده فروش تا مصرف کننده در برنامه کاری روزانه بازرسان اداره صمت رشتخوار در جهت مدیریت هر چه بهتر بازار است.
,
 
,
شهروندان می توانند، هر گونه تخلفی صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و ... را با تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار در میان بگذارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه