اخبار داغ

امام جمعه لنده:

روحیه جهادی موتور پیشران جامعه و عامل رفع مشکلات اقتصادی کشوراست

روحیه جهادی موتور پیشران جامعه و عامل رفع مشکلات اقتصادی کشوراست
حجت الاسلام محمودی اصل گفت: روحیه جهادی از مقوله های است که به عنوان موتور پیشران جامعه و مهمترین عامل برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، آئین تجلیل از مهندسین کشاورزی بسیج مهندسین شهرستان لنده شب گذشته با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه لنده در حسینیه ثارالله شهرستان لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم سلمان تاج الدینی مسول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لنده گزارش یکساله‌ای از روند فعالیت های این کانون و برگزاری اردوی های جهادی را ارائه کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه گفت: بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لنده با عملکرد خوب خود در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان همیشه سرآمد بودند و کسب رتبه های اول استان نشان  از خدمت بی منت آنان است.

,

وی گفت: در سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها انتظار داریم تلاش های شما در جهت افزایش تولیدات در حوزه کشاورزی و تلاش برای رفع موانع و پشتیبانی از این قشر نهایت همکاری را داشته باشیم.

,

در ادامه حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده گفت: در ماه مبارک رمضان می توانیم با خدمت به همنوعان خویش در جهت رضایت مندی خداوند تلاش کرد.

وی افزود: تلاش مهندسین حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در یکسال گذشته نشان از تعهدات و تخصص در مسیر پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان با کمترین امکانات است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: این روحیه جهادی از مقوله های است که به‌عنوان موتور پیشران جامعه است و درد دیگران را درد خود دانستن در اوج گرما و سرما با وجود کمبود امکانات مانع از خشنودی حال محرومان نبوده است و این گروه ها حقیقتا برای ما افتخار آفرین هستند.

وی گفت: بسیج مهندسین در سال گذشته با همت بلند مهندسین جوان و متخصص و با همکاری برخی ادارات حرکتی ارزشمند در مسیر تحقق شعار سال است و بسیج مهندسین به خوبی می تواند در بحث پشتیبانی ها می تواند مفید وموثر باشدتا تولید در مسیر درست خود حرکت کند.

محمودی اصل گفت: امیدواریم با مدیریت خوب مسولان و همکاری مضاعف مردم بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا غالب شویم و شاهد دفع کامل این بیماری باشیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه