اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان:

اقلام یارانه ای ماه مبارک رمضان در راه است

اقلام یارانه ای ماه مبارک رمضان در راه است
رضا مجیدی با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیاز مردم به اقلامی همچون برنج، گوشت و شکر بیشتر می شود، گفت: سعی می کنیم اقلام ضروری ماه مبارک رمضان با مناسب ترین قیمت در میان مردم توزیع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مجیدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان، اظهار داشت: هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیاز مردم به اقلام ضروری همچون برنج، گوشت و شکر افزایش می یابد، امسال نیز این اقلام از مرکز استان به اداره صمت شیروان معرفی شده و درحال پیگیری آنها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,

مجیدی با اشاره به اینکه توزیع اقلام نیاز به مباشر خرید دارد، گفت: اقدامات لازم را به اتاق اصناف ارجاع داده ایم تا مباشر خرید معرفی شود.

,

وی ادامه داد: به محض معرفی ۳ مباشر از سوی اتاق اصناف و خرید اقلام برای شهرستان براساس لیست نام و مکان توزیع کنندگان این اقلام بین مردم اطلاع رسانی و مردم می توانند برای خرید مراجعه کنند.

,

مجیدی افزود: سعی می کنیم اقلام ضروری ماه مبارک با مناسب ترین قیمت در میان مردم توزیع شود به طور مثال قیمت هر کیلو گوشت قرمز ۸۳ هزار تومان است اما قیمت سایر اقلام مطرح نشده است.

,

رئیس اداره صمت شیروان در ادامه با اشاره به موضوع آرد و نان و تصریح کرد: با توجه به اینکه شیروان شهری مسافرپذیر و عشایری است این دو عامل سبب افزایش مصرف  نان می شود.

,

وی ادامه داد مردم نگران خرید نان تازه توسط دامداران نباشند چراکه  این تعدادی از این افراد شناسایی و به دادسرا و تعزیرات معرفی شده اند تا مجازات عمل آنها مشخص بشود.

,

مجیدی خاطر نشان کرد: دیگر شاهد صف های طولانی نانوایی ها نخواهیم بود چراکه آردی که توسط افراد سودجو احتکار شده بود به زودی در بازار پخش خواهد شد.

,

hنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه