اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح کرد؛

بحرانی شدن وضعیت بیمارستان های خراسان شمالی/ هفته سخت تر کرونایی استان

بحرانی شدن وضعیت بیمارستان های خراسان شمالی/ هفته سخت تر کرونایی استان
سید احمد هاشمی گفت: با افزایش آمار ابتلا و بستری ها در خراسان شمالی بیمارستان های استان به در حالت بحرانی قرار گرفته اند که به منظور پذیرش بیشتر بیماران کرونایی و ارائه خدمات درمانی بهتر، ظرفیت تخت ها افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اعلام اینکه این هفته، هفته ای سخت و هفته بعد نیز از لحاظ ابتلا به کرونا در استان خراسان شمالی سخت تر خواهد بود، گفت: با افزایش آمار ابتلا و بستری ها در خراسان شمالی بیمارستان های استان به در حالت بحرانی قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: به منظور پذیرش بیشتر بیماران کرونایی و ارائه خدمات درمانی بهتر، ظرفیت تخت های بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر اگر روند افزایش بیماران مبتلا و بستری به این صورت باشد، به اجبار باید بسیاری از بیماران که ماندن آنها در بیمارستان ضرورت ندارد را ترخیص و بیماران کرونایی را جایگزین آنها بستری کرد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از راه اندازی یک مرکز سرپایی برای بیماران کرونایی خبر داد و افزود: در این مرکز بیمارانی که ضرورتی به بستری ندارند به صورت سرپایی درمان می شوند.

,

هاشمی همچنین در رابطه با ابتلای خانوادگی به کرونا در استان خراسان شمالی بیان داشت: متاسفانه به دنبال ابتلاهای خانوادگی ناشی از عادی انگاری نسبت به این ویروس طی هفته های اخیر شاهد بستری شدن چندین عضو از یک خانواده به صورت همزمان در بیمارستان بوده ایم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین گفت: لازم به ذکر است که علی رغم افزایش بستری های خانوادگی در بیمارستان ها، مراجعه کنندگان به درمانگاه ها و مراکز سرپایی نمونه گیری نیر بیشتر خانوادگی شده اند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه