اخبار داغ

با افت ۸۰۸۸ واحدی شاخص رخ داد؛

قرمز پوشی بورس در روز بهبود تقاضا/ معامله گران بازار سهام ۳۲۶ هزار معامله انجام دادند

قرمز پوشی بورس در روز بهبود تقاضا/ معامله گران بازار سهام ۳۲۶ هزار معامله انجام دادند
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز با ۸۰۸۸ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۶ هزار واحد ایستاد و تقاضا در معاملات امروز نسبت به روز گذشته رشد داشت که باعث افزایش حجم و تعداد معاملات شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز دوشنبه نیز روند نزولی و کم حجم معاملات روزهای گذشته را دنبال و با افت قیمت‌ها آغاز بکار کرد و در تا پایان معاملات روز جاری قرمز پوش بود؛ البته تعداد، حجم و ارزش معاملات نسبت به روز گذشته افزایش داشت ولی همچنان بازار با فشار فروش مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تقاضا با نزدیک شدن به ساعات پایانی معاملات افزایش داشت و این بهبود تقاضا بیشتر در نمادهای بزرگ بود و تحرکات ضعیفی برای جمع کردن صف‌های فروش دیده شد. فعالان بازار معتقدند در صورت ادامه روند مثبت در بازارهای جهانی می‌توان رفته رفته به بهبود تقاضا خوش بین بود.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۳۲۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت ۴ میلیارد و ۳۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۳۲۶ هزار معامله انجام دادند و مالکیت ۴ میلیارد و ۳۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۴۴ هزار و ۶۵ میلیارد تومان رسید که بخش عمده ای از این رقم به دلیل فروش اوراق دولتی است. ارزش معاملات خود سهام حدود ۲۵۱۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۷۸۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۸۰۸۸ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۷۰ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با ۷۱۴ واحد افت به عدد ۴۳۱ هزار و ۷۵۰ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۸۰۸۸ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۷۰ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با ۷۱۴ واحد افت به عدد ۴۳۱ هزار و ۷۵۰ واحد رسید.,

معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۶۴ هزار معامله و به ارزش ۳۰۵۶ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری ملی ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر، پالایشگاه نفت اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۴۰ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۷۸۰ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۴۰ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۷۸۰ واحد رسید.,

معامله‌گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۶۲ هزار نوبت و به ارزش ۴۱ هزار و ۹ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای پتروشیمی زاگرس، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و توسعه مولد نیروگاهی جهرم با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه