اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

انتخابات، رزمایش مردمی است/ حضور مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید می کند

انتخابات، رزمایش مردمی است/ حضور مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید می کند
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، دشمن را ناامید می کند، اظهار کرد: حضور در پای صندوق های رای در واقع یک رزمایش مشارکت مردمی برای عقب راندن و ایجاد دلهره در دل دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه دشمن همیشه در آستانه انتخابات و مناسبت های ملی و انقلابی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: همیشه نخستین حربه دشمنان، عدم برگزاری انتخابات بوده که پس از عدم توفیق در این زمینه به سمت کمرنگ کردن انتخابات بوده و به دنبال این است که مردم پای صندوق های رای نروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: دشمنان در راستای اهداف خود با امپراطوری رسانه ای از مدت ها قبل از انتخابات، دست به کار شده و به دنبال ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بوده اند ولی به حول قوه الهی، بصیرت و هوشیاری مردم همیشه در صحنه، دشمنان را همواره ناکام و مایوس ساخته است.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در این زمینه تخریب و حمله به نهادهایی مانند شورای نگهبان را نیز دنبال کرده اند، افزود: از ماه‌ها پیش نیز در مورد انتخابات خرداد ۱۴۰۰ متمرکز شده و اقدام به پخش برنامه ها و مصاحبه ها و تحلیل های مختلف می کنند و در این راستا از مشکلات اقتصادی نیز به عنوان ابزاری برای دست یابی به اهداف خود استفاده می کنند.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، دشمن را ناامید می کند، اظهار کرد: انتخابات، در واقع تبلور حماسه سیاسی بوده و هر رایی که به صندوق انداخته می شود به منزله رای به جمهوری اسلامی و تیری به سمت دشمنان است.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، تصریح کرد: همه باید در انتخابات حضور داشته باشیم، چرا که حضور مردم در صحنه، دشمن را ناامید می کند و از سوی دیگر به فرموده مقام معظم رهبری علاج دردهای مزمن کشور، حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب اصلح و آگاهانه است.

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی همیشه نقش اصلی را ایفا کرده اند، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی، همه مسئولان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و حضور حداکثری همین مردم در پای صندوق های اخذ رای است که دشمنان را مایوس و ناامید می سازد.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای در واقع یک رزمایش مشارکت مردمی برای عقب راندن و ایجاد دلهره در دل دشمنان است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است و کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید در پای صندوق های رای حضور پرشور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه