اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

طرح عرضه خودرو در بورس تعیین تکلیف شد/ بازار خودرو از دست دلالان خارج می‌شود

طرح عرضه خودرو در بورس تعیین تکلیف شد/ بازار خودرو از دست دلالان خارج می‌شود
ایزدخواه گفت: طرح عرضه خودرو در بورس به زودی تصویب نهایی و ابلاغ خواهد شدو از این طریق بازار خودرو از دست دلالان گرفته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار  تهران پرس با اشاره به جزئیات طرح مجلس در خصوص عرصه خودرو در بورس اظهار داشت: طرح عرضه سازماندهی بازار خودرو، مدت هاست که در کمیسیون صنایع مجلس در حال بررسی است و حتی به شورای نگهبان هم ارسال شده و برخی بندها مجدد اصلاح گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت خودرو در کشورمان رو به افزایش است و با توجه به افزایش تقاضا و کاهش عرضه، روز به روز شاهد تورم در قیمت این کالای مصرفی هستیم و به همین دلیل ساماندهی بازار خودرو در اولویت مجلس شورای اسلامی است و این طرح را در نهایت به نتیجه می رسانیم.
,
 
,
ایزدخواه تاکید کرد: طبق طرح ساماندهی بازار خودرو، خودورسازان مکلفند انواع خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را در بورس عرضه کنند تا در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه براساس طرح عرضه خودرو در بورس، اگر مصرف کننده بعد از خرید خودرو قبل از سه سال بخواهد که اقدام به فروش کند، باید مالیات ۳۰ درصدی پرداخت کند و این کار به منظور جلوگیری از دلالی در بازار خودرو و حمایت از مصرف کننده واقعی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه طرح عرضه خودرو در بورس به زودی تصویب نهایی و ابلاغ خواهد شد تا بازار خودرو از دلالان گرفته شود، ادامه داد: قیمت پایه عرضه خودرو در بورس طبق قیمت مصوب از سوی شورای رقابت خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه