اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خبر داد؛

اجرای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با «جبهه خرمشهرها» در بابلسر

اجرای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با «جبهه خرمشهرها» در بابلسر
مصطفی بازوند با اشاره به اینکه بسیج محل تمرین دولت اسلامی است گفت: با استفاده از اصول و با پیاده‌سازی جبهه خرمشهرها به دنبال اجرای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مصطفی بازوند عصر امروز در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی بابلسر با اشاره به اینکه جبهه خرمشهرها آمده تا یک مدل حکمرانی شهرستانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه دهد، اظهار کرد: سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی از الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در مقابل الگوی توسعه غرب رونمایی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه قرآن باید مبنای برنامه‌ریزی در کشور شود، این کتاب آسمانی را دستورالعمل خداوند برای زندگی انسان نامید و افزود: وقتی کارخانه سازنده یک لوازم خانگی به همراه آن محصول یک دستورالعمل استفاده می‌دهد، چطور ممکن است انسان با این همه پیچدگی، از یک محصول خانگی کمتر باشد و خدواند دستورالعملی به همراه آن نفرستد.

فرمانده سپاه بابلسر دستاوردهای نظامی ایران را حاصل اجرایی شدن نسخه دین در حوزه امنیتی و نظامی دانست و تاکید کرد: متاسفانه نسخه دین طی 42 سال اخیر در حوزه اقتصاد و اداره کشور اجرایی نشده است.

این مسئول با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه تاسیس آمریکا در سال 54 است که با همان فرمان در حال اداره کشور است، تصریح کرد: متاسفانه 28 سال از 42 سال انقلاب، اداره کشور در اختیار افرادی بوده که پایبند به الگوی توسعه غرب بودند و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در اقتصاد، فرهنگ و حکمرانی اجرایی نشد.

بازوند با اعلام اینکه ادعای ما این است که با استفاده از اصول و با پیاده‌سازی جبهه خرمشهرها به دنبال اجرای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت هستیم، خاطرنشان کرد: در جبهه خرمشهرها، برای آنکه یک محل بتواند خود را اداره کند، هفت کمیته جامع از خود مردم در سطح محل درنظر گرفته‌ایم و تمام نهادها و سمن‌های محلی نیز در شورای تحول محله دیده شده تا نهادهای متولی مردم متمرکز شوند و کار آنها را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هدف نهایی جبهه خرمشهرها این است که مردم در اداره حکومت نقش داشته باشند و مسائل خودشان را حل کنند، تصریح کرد: این موضوع مبنای اصلی راه‌اندازی کمیته‌ها در سطح محلات است.

فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه بسیج محل یاد گرفتن و رشد است، جبهه خرمشهرها را محلی برای تمرین دولت‌داری عنوان کرد و گفت: بسیج محل تمرین دولت اسلامی است، اگر حکومت‌داری را محلی کردیم، دولت اسلامی هم محقق می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه