اخبار داغ

سردار زهرایی عنوان کرد؛

کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه با آمادگی کامل بسیج سازندگی

کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه با آمادگی کامل بسیج سازندگی
رئیس بسیج سازندگی کشور گفت:۱۳۵ گروه جهادی استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع زلزله برای حضور در شهرستان گناوه در خصوص کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده، اعلام آمادگی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور اعلام کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه از همه ظرفیت‌های موجود خود استفاده خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار زهرایی گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) و تیم واکنش سریع جهادگران شهرستان گناوه در مرحله اول خدمت رسانی به زلزله زدگان در منطقه حاضر شده و با خدماتی همچون آواربرداری، خدمات پزشکی و سلامت، همیاری هلال احمر، توزیع غذای گرم و بسته معیشتی فعالیت خود را آغاز نموده‌اند.
,
 
,
زهرایی اظهار کرد: ۱۳۵ گروه جهادی استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع زلزله برای حضور در شهرستان گناوه در خصوص کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده، اعلام آمادگی کرده‌اند.
,
 
,
سردار زهرایی افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای مواردی همچون تشکیل گروه‌های امداد و نجات و اسکان موقت آسیب دیدگان اقدامات لازم را پیش بینی نموده و آمادگی خود را برای بازسازی مناطق آسیب دیده و اسکان دائم اعلام می‌نماید.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در همه لحظات در کنار مردم خواهیم بود و به کمک سایر دستگاه‌ها و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها، به یاری مردم زلزله زده گناوه می‌شتابیم.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: مهر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه