اخبار داغ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

کاهش ۹۵ درصدی پروازهای ترکیه

کاهش ۹۵ درصدی پروازهای ترکیه
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش چشمگیر پروازهای ایران و ترکیه در هفته‌های گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها پنج درصد از کل توافق پروازها بین دو کشور انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن ذیبخش درباره آخرین وضعیت پروازهای انجام شده بین ایران و ترکیه اظهار کرد: از پایان سفرهای نوروزی تاکنون، علی رغم ظرفیت بالای پروازی بین ایران و ترکیه، تنها پنج درصد آن مورد استفاده قرار گرفته است که البته تعلیق تورهای مسافرتی نیز می‌تواند از دلایل این کاهش باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه برنامه‌ای برای قطع پروازها بین دو کشور تا زمان ابلاغ رسمی ستاد مبارزه با کرونا وجود ندارد، افزود: کاهش پروازها براساس توافقات صورت گرفته بین دو کشور انجام شده، به گونه ای که در مسیر مذکور در ۲۴ ساعت گذشته پنج پرواز خروجی و ۷ پرواز ورودی انجام شده است.
,
 
,
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار ۹۶ ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافران بالای هشت سال در کشورهای پر خطر است و تردد در سایر کشورها با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار ۹۶ ساعته در مبدا و انجام مراقبت‌های سندرومیک پس از ورود به کشور و انجام تست مجدد در صورت نیاز بلامانع خواهد بود.
,
 
,
به گفته وی، ارائه تست PCR فقط در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت امورخارجه ایران در کشورهای مبدا دارای اعتبار است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه