اخبار داغ

دهقان:

دسترسی تمام سهامداران به ۵ مظنه برتر فراهم شد

دسترسی تمام سهامداران به ۵ مظنه برتر فراهم شد
مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس از مصوبه تازه هیات مدیره سازمان بورس مبنی بر دسترسی تمام سهامداران به ۵ مظنه برتر خبر داد و گفت: مزیت اجرای این مصوبه دسترسی یکسان به اطلاعات برای تصمیم‌گیری های بهتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله دهقان گفت: پیش از این و بنابر دستورالعمل افشای اطلاعات بورس و فرابورس، سایت TSETMC مجاز به انتشار سه مظنه برتر بود. در حال حاضر این موضوع اصلاح شده و ۵ مظنه در اختیار سهامداران قرار گرفته است. براین اساس، ۵ مظنه برتر در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تصریح کرد: این قابلیت در صفحه نماد از روز جاری اجرایی شده است و در بخش دیده بان بازار از ابتدای هفته آینده فعال خواهد شد.
,
 
,
دهقان اضافه کرد: مطابق با مصوبه هیات مدیره سازمان و اصلاح دستورالعمل افشای اطلاعات بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و ابلاغ آن به شرکت مدیریت فناوری، این شرکت در سایت TSETMC اقدامات لازم را در راستای اجرای مصوبه حاضر انجام داده است.
,
 
,
وی مزیت اجرای این مصوبه را دسترسی یکسان به اطلاعات برای تصمیم‌گیریهای بهتر سهامداران دانست و گفت: سامانه های آنلاین از ۵ مظنه استفاده می کنند، اما سایت TSETMC از سه مظنه استفاده می کرد. براین اساس و در راستای یکسان سازی دسترسی به اطلاعات برای همه سهامداران، تصمیم هیات مدیره بر این قرار گرفته است که همه افراد به ۵ مظنه برتر دسترسی داشته باشند تا مزیتی برای شخص خاصی در این راستا ایجاد نشود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه