اخبار داغ

کلنگی که همچنان بر زمین مانده است/پارک امید شهر یاسوج چه سرانجامی خواهد داشت؟+تصاویر

کلنگی که همچنان بر زمین مانده است/پارک امید شهر یاسوج چه سرانجامی خواهد داشت؟+تصاویر
یک سال از کلنگ زنی پارک امید در شهر یاسوج می گذرد اما این پروژه روند رشدی نداشته است و به نظر می رسد شهروندان یاسوجی شاهد سیما و منظر مطلوبی در پارک امید نخواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهرها به عنوان کانون تمرکز فعالیت و زندگی انسان است و برای اینکه بتوانند پایداری خود را تنظیم کنند چاره ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متاثر از سیستم های طبیعی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


فضاهای شهری مثل پارک ها که در آن از عناصر طبیعی استفاده شده است، جدا از جنبه های زیبا شناختی و بهداشتی می تواند مزایای اجتماعی دیگر نیز داشته باشند.

,
,


در بیان اهمیت پارک ها برای دیگر منظور ها می توان به ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی، گذارندن اوقات فراغت، کاهش حجم بار روانی در اثر کار روزانه و نهایتا کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

,
,

در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در مجاورت پل سوم بشار برای توسعه پارک ها و فضای سبز کلنگ پارک امید با حضور استاندار استان، شهردار یاسوج  و تعدادی از اعضای شورای شهر بر زمین زده شد.
 

,
,

استاندار استان در آیین کلنگ زنی این پارک گفت: کهگیلویه و بویراحمد استان زیبایی است و شهر یاسوج می‌تواند همچون نگینی در کشور بدرخشد و این مهم مشروط به استفاده بهینه از این داشته‌ها است.

,
,
, ,

, ,

 وی با اشاره به اینکه احداث پارک در این منطقه یکی از خواسته‌های به حق مردم این محله بود، گفت: این مکان با احداث پارک آباد می‌شود و شاهد سیما و منظر مطلوبی خواهیم بود.

,


 باید اشاره کرد برآورد اولیه این پارک ۵۰ میلیارد ریال است و قرار بود محیطی آرام و با نشاطی را برای شهروندان فراهم کند اما شواهد نشان می دهد این پارک همچنان بدون پیشرفت باقی مانده است و حضور مسئولان ارشد استان و شهردار و اعضای شورای شهر نتوانسته است در مدت قریب به یک ساله پیشرفتی در آن حاصل کند.

,
,

 

,

در همین رابطه به نظر می رسد باتوجه به اتمام  دوره شورای پنجم شهر یاسوج و همچنین پایان مهلت سکانداری شهردار شهر یاسوج و از طرفی عمر کوتاه و کمتر از ۱۰۰ روز دولت تدبیر و امید، این پروژه روند رکود خود را ادامه می دهد و شهروندان یاسوجی نه تنها سیما و منظر مطلوبی را مشاهده نمی کنند بلکه شاهد عدم تحقق یکی دیگر از وعده های بر زمین مانده برای رونق و توسعه شهر هستند.

,

 

,

و اما مهمتر کلنگ زنی ها بی نتیجه ای که جز ثبت تصاویر به یادگار مانده منفعت دیگری برای شهروندان نخواهد داشت.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه