اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خبر داد:

واکسیناسیون گام پنجم در اجرای طرح شهید سلیمانی

واکسیناسیون گام پنجم در اجرای طرح شهید سلیمانی
نجفعلی کرمی گفت: در گام پنجم هم قرار بر این شده که بحث تزریق واکسن به آحاد مردم انجام شود که ما آمادگی کامل را برای همکاری با شبکه بهداشت شهرستان اعلام می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، نجفعلی کرمی عصر امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان هرسین ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان به تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدامات خوبی صورت گرفت که در نهایت در بهمن و اسفندماه سال گذشته منجر به کنترل بیماری شد و توانستیم رتبه دوم را در سطح استان کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: از مجموع جمعیت 75هزار نفری شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان، با استفاده از تیم های حمایتی متشکل از 436 نفر توانستیم گروه هایی را سازماندهی کنیم و در چهارگام ابتدایی طرح شهید سلیمانی حدود 91 درصد جمعیت شهرستان را غربالگری کنیم.

,

وی تصریح کرد: در بحث حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا هم توانستیم 250 بسته بهداشتی و حدود 37هزار عدد ماسک را در بین مناطق محروم شهرستان توزیع کنیم که هزینه این اقدامات حدود 47 میلیون تومان بوده است.

,

کرمی در ادامه اظهار داشت: در خصوص نهضت کمک های مومنانه و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب از سال گذشته تا کنون 6700 بسته معیشتی با کمک ادارات و ارگان ها و خیرین در بین جامعه هدف توزیع شده است که برآورد هزینه آن حدود 1 میلیارد و 700میلیون تومان است.

,

وی افزود: در گام پنجم هم قرار بر این شده که بحث تزریق واکسن به آحاد مردم انجام شود که ما آمادگی کامل را برای همکاری با شبکه بهداشت شهرستان اعلام می کنیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان در حال حاضر از قرمز بالاتر است و باید با این وضعیت منتظر شرایط حادتر باشیم، اگر در اجرای مصوبات ستاد کرونا پای کار باشیم این مشکلات مرتفع می شود.

,

کرمی اظهار داشت: پتانسیل های خوبی داریم در آموزش و پرورش، طلاب و حوزه های علمیه و برخی از مراکز فرهنگی، متاسفانه برخی از ادارات فرهنگی شهرستان تعطیل هستند کدامیک از ادارت یک بنر در خصوص هشدارهای کرونایی زده است؟

,

وی افزود: در بحث تدفین اموات کارهای خوبی صورت گرفت و بسیج طلاب را هم به میدان آوردیم این یک درد است که در غسالخانه های شهرستان کسی نیست که اموات را غسل دهد.

,

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: باید اصناف را پای کار بیاوریم تمام بازارهای تهران و کرمانشاه تعطیل هستند ولی هرسین خبری از تعطیلی نیست باید در این خصوص کاری کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه