اخبار داغ

جانشین فرمانده ناجا در رشت:

برخورد قاطع با اراذل و اوباش مصداق بارز برقراری و رعایت حقوق شهروندی است

برخورد قاطع با اراذل و اوباش مصداق بارز برقراری و رعایت حقوق شهروندی است
سردار رضایی ناجا با بیان اینکه برخورد قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش مصداق بارز برقراری و رعایت حقوق شهروندی است، گفت: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است و رضایت شهروندان از خود را در مسیر رضایت خدا می‌داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار سرتیپ پاسدار "قاسم رضایی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد مجموعه انتظامی استان اظهار داشت: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از پلیس سبب دلگرمی و تقویت روحیه در ماموران انتظامی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم حفظ آمادگی و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی بر کشور تصریح کرد: بحمدالله در استان گیلان شاهد برقراری نظم و امنیت خوبی هستیم.

,

جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از هزار تن انواع مواد مخدر در سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: این موضوع یکی از برکات و افتخارات جمهوری اسلامی در راستای مقابله و مبارزه با موادمخدر است و تاکنون هیچ کشوری این حجم از موادمخدر را در طول یک سال کشف نکرده است.

,

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه توفیقات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف نتیجه زحمات، مجاهدت‌ها و روحیه شهادت طلبی ماموران پلیس است افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با قاچاقچان مواد افیونی از سازمان ملل و تمامی کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند، مطالبه گری می‌کند.

,

سردار رضایی خدمت در نیروی انتظامی را افتخاری بسیار ارزشمند برای خدمتگزاران و سربازان این مجموعه عنوان کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است و پلیس، رضایت شهروندان را در مسیر رضایت خدا می‌داند.

,

وی بر برخورد جدی و هدفمند نیروی انتظامی با قاچاق سلاح و مهمات تاکید کرد و گفت: با رصد و پایش مداوم مرزهای کشور به خصوص مرزهای غربی، در سال گذشته بیش از 27 هزار قبضه سلاح غیرمجاز توسط پلیس کشف شد.

,

جانشین فرمانده ناجا یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال گذشته را که به صورت مستمر ادامه دارد اجرا و رعایت حقوق شهروندی در کشور دانست و افزود: برخورد قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش مصداق بارز برقراری و رعایت حقوق شهروندی است.

,

این مقام ارشد انتظامی، ایجاد اخلال در امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان کرد و یادآور شد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و آزادی مردم را سلب کند و یا در نظم عمومی اخلال ایجاد کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

,

سردار رضایی هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت را کسب رضایت مردمی و ایجاد رعب و وحشت در دل اراذل و اوباش ذکر کرد و گفت: ارتقاء امنیت علاوه بر جلب رضایت و اعتماد شهروندان به پلیس، موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه خادم در کشور، امروز سخنگو و پیگیر مطالبات به حق مردم برای تصمیم سازی و قانون گذاری در کشور است اذعان داشت: پلیس همواره حامی افراد مظلوم است و در راستای برقراری نظم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

,

جانشین فرمانده ناجا بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: باید بسترهای وقوع جرایم و ناهنجاری‌ها در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا از بین برود و با هنجارشکنان در این حوزه برخورد شود.

,

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سال‌ جاری طرح دریا از اواخر ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود تصریح کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی و ولنگاری‌های اخلاقی، زیبنده کشور اسلامی و استانی مانند گیلان با 8 هزار شهید نیست.

,

سردار رضایی در ادامه یکی از مطالبات مهم مردم را پیشگیری و مبارزه با وقوع سرقت عنوان کرد و بیان داشت: در مقوله پیشگیری از وقوع سرقت باید همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها، نقش فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه گیلان در سال گذشته در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت یکی از استان‌های برتر بوده است ابراز داشت: کسب این رتبه مطلوب نشانگر فعالیت‌های میدانی ماموران انتظامی گیلان و حمایت‌های مسوولان استانی است.

,

جانشین فرمانده ناجا از تعامل خوب مرزبانان ایران با کشور آذربایجان در شهر آستارا خبر داد و گفت: در مرز آستارا مشکلی وجود ندارد اما رصد و اشراف اطلاعتی در این مرز به صورت مستمر انجام می‌شود.

,

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خرداد ماه سال‌جاری گفت: طبق برآورد‌های انجام شده در خصوص مشارکت بالای مردم در رای گیری و با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دغدغه‌ای در تامین امنیت انتخابات نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه