اخبار داغ

مسئول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح لرستان:

اعلام آمادگی بیمارستان ارتش برای خدمت‌رسانی به مبتلایان کرونا/۱۰ مرکز درمانی سپاه آماده پذیرش بیماران کرونایی است

اعلام آمادگی بیمارستان ارتش برای خدمت‌رسانی به مبتلایان کرونا/۱۰ مرکز درمانی سپاه آماده پذیرش بیماران کرونایی است
سرهنگ امیری گفت: بیمارستان ۵۲۵ ارتش برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی آمادگی دارد تا در صورت نیاز از ظرفیت این بیمارستان استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا برای کمک به کادر درمان، تهیه تجهیزات و ظرفیت بیمارستانی اقداماتی از سوی بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: ارتش اعلام آمادگی کرده که در صورت نیاز از ظرفیت بیمارستان ۵۲۵ ارتش برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی استفاده شود که در این راستا ۵۲ تخت بیمارستانی با تجهیزات مورد نیاز آماده شده است.
,
 
,
مسئول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح لرستان تصریح کرد: همچنین در راستای کمک به مدافعان سلامت، سپاه استان ۲۵ نفر پزشک و پرستار به کمک کادر درمان اعزام کرده که این افراد فعالیت خود را از امروز در بیمارستانها آغاز کردند.
,
 
,
امیری عنوان کرد: در راستای تجهیزات مورد نیاز، هر آنچه نیاز بوده در اختیار بخش درمان قرار داده شد تا کمبودها مرتفع گردد که بیشتر تجهیزات به بیمارستان شهدای عشایر ارسال شده است.
,
 
,
وی بیان کرد: همه ۱۰ مرکز درمانی سپاه در شهرستان ها آمادگی دارند تا امکانات خود را در اختیار این بخش قرار دهند تا بتوانیم با این اقدامات بخشی از مشکلات را کاهش دهیم.
,
 
,
امیری خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، گروه ۲۴ بعثت نیز در شهرستان بروجرد در بحث غربالگری و گندزدایی اقداماتی را انجام خواهد داد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه