اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان:

ماه رمضان؛ فرصتی برای عبودیت و مجالی برای وسعت ارتباط با خداوند است

ماه رمضان؛ فرصتی برای عبودیت و مجالی برای وسعت ارتباط با خداوند است
سهرابی گفت: رمضان ماه مناجات و ضیافت الهی است که خداوند آن را برای نثار رحمت و مغفرت بر بندگان خلق کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین سهرابی، کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ماه رمضان را ماه برکت، رحمت و فرصتی برای جلا دادن روح و زدودن غبار گناه از زندگی انسان بر شمرد و گفت: این ماه فرصتی برای بازگشت انسان عاصی و سرگشته به دامان مهر و رافت و رحمت پرودگار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی توجه به روزه صحیح و با اخلاص و تلاوت کتاب الهی در همه اوقات این ماه مبارک را یکی از ضروریات برای انسان عنوان کرد و افزود: انسان باید در این ماه بر هواهای نفس اماره غلبه کند و حسن نوع دوستی و بخشش و انصاف و کمک به زیردستان را در خود تقویت کند.

,

سهرابی دستگیری از مستمندان و نیازمندان را یکی از لوازم و ضروریات ماه مبارک رمضان عنوان و تصریح کرد: رمضان ماه مناجات و ضیافت الهی است که خداوند آن را برای نثار رحمت و مغفرت بر بندگان خلق کرده است.

,

کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان ماه رمضان را ماه نزول قرآن، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی و مجالی برای وسعت ارتباط با خداوند برشمرد و اظهار کرد: ماه رمضان یکی از برترین ماه های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنیم.

,

سهرابی خاطر نشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان باید به آن توجه داشت و تذکر لسانی باید در این ماه انجام بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه