اخبار داغ

امام‌جمعه فارسان:

نباید بیش از اندازه به تحرکات دشمن ضریب داده شود

نباید بیش از اندازه به تحرکات دشمن ضریب داده شود
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه فارسان گفت: فقط در جنگ نظامی نیست که زد وخورد وجود دارد، در جنگ‌های اطلاعاتی و امنیتی و رسانه‌ای نیز تک و پاتک وجود دارد و نباید بیش‌ازاندازه به تحرکات دشمن ضریب داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در مورد تروریسم هسته‌ای برای فشار در مذاکرات هسته‌ای در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: این سومین حمله به تأسیسات شهید احمدی روشن در نطنز است، حمله اول که سایبری بود، در اواسط تیرماه ۸۹ و در زمان دولت دمکرات اوباما و چراغ سبز او به وقوع پیوست، دومین حمله، تیرماه ۹۹ و درزمان ترامپ، اتفاق افتاد که توسط یک مهندس نفوذی که در مسئولیت یکی از شرکت‌های پیمانکاری سنجش و اندازه‌گیری، طراحی و اجرا شد،سومین حمله نیز این هفته در زمان دولت دموکرات جوبایدن انجام شد.

وی افزود: چرا ایران پاسخ این حملات را نمی‌دهد؟ شاید این سؤال بیشترین فراوانی را در بین پرسش‌های مردمی داشته باشد؛ در این باره گفتنی است: این حملات در واقع پاتک‌های دشمن برعلیه ما است. صدمات و خساراتی را که در سال گذشته و سالیان قبل، رژیم غاصب از ایران خورده است، یک فهرست طولانی می‌شود.
 
ملک پور تصریح کرد: حملات سایبری و پهبادی گروه‌ها و کشورهای مقاومت به منافع راهبردی رژیم غاصب در داخل سرزمین‌های اشغالی فراوان است که برخی منعکس‌شده و بسیاری نیز منتشر نمی‌شود؛ بنابراین، این‌گونه نیست که ایران و هم‌پیمانانش دست روی دست گذاشته و ساکت نشسته باشند.
 
وی اظهار داشت: دومین پرسش و مطالبه مهم این است که چرا و تا کی جریان نفوذ باید به این‌گونه عملیات خرابکارانه در تاسیسات راهبردی ما داشته باشد ؟ پاسخ این است که فقط در جنگ نظامی نیست که زد وخورد وجود دارد.
 
ملک پور در پایان بیان داشت: در جنگ‌های اطلاعاتی و امنیتی و رسانه‌ای نیز تک و پاتک وجود دارد ونباید بیش‌ازاندازه به تحرکات دشمن ضریب داده شود، بااین‌همه نمی‌توان نگرانی خود را از تداوم این حرکت‌های خائنانه انکار کرد. باید نفوذ، جدی گرفته شود تا قدر مجاهدت‌های خاموش و بی‌نظیر سربازان و سرداران امنیت بیشتر دانسته شده و تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه