اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد؛

دولت جوان حزب اللهی، دولتی جهادی در همه سطوح است

دولت جوان حزب اللهی، دولتی جهادی در همه سطوح است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: آفت هر دولتی خیال پردازی و امید به قدرت های خارجی است، هر دولتی که به توان داخلی و پشتیبانی مردمش ایمان داشته باشد قطعا موفق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عسکری ارمندی کارشناس سیاسی، پیرامون انتخابات 1400 و دولت جوان حزب الهی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: دولت جوان حزب اللهی باید یک دولت تماما جهادی در همه سطوح باشد، زیرا حل مشکلات موجود نیازمند جهادگری شبانه روزی است، تا دوباره چرخ اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماع بچرخد و شاهد رونق زندگی ملت ایران باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 این کارشناس سیاسی افزود: وقتی مقام ‌معظم رهبری می فرمایند: (معنای دولت جوان و حزب‌اللهی یک دولت پای کار، آماده و با نشاط است که علاج مشکلات بوده و می‌تواند کشور را از راه‌های دشوار عبور دهد)، اول از همه این مسئولیت بر عهده ملت شریف ایران است که با انتخاب درست خود اولین گام برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی را بردارند و در صورت موفقیت انتظارات و البته مسئولیت دولت جدید چندین برابر می شود ، زیرا باید عملکردی در شأن نظام اسلامی داشته باشد.

عسکری ارمند تصریح کرد: احیای مجدد گفتمان مقاومت در همه سطوح، سیاست خارجی قدرتمند و بر اساس احترام به خصوص با کشورهای منطقه، حفظ اقتدار نظام اسلامی در برابر زیاده خواهی اروپا و آمریکا، بهبود وضعیت اقتصادی مردم که البته با عملکرد دولت به یک انقلاب اقتصادی اساسی نیاز دارد و قطعا دولت جوان حزب اللهی با بصیرت و مدیریت می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسد و البته نکته مهم این است که مسائل خرد و کلان اینچنینی نشان دهنده کارهای شبانه روزی دولت آینده است.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: آفت هر دولتی خیال پردازی و امید به قدرت های خارجی است، هر دولتی که به توان داخلی و پشتیبانی مردمش ایمان داشته باشد قطعا موفق است.

وی افزود: در این چند سال بارها دیده ایم که در کنار تاثیر تحریم ها، هر چه مشکل اقتصادی داشته ایم بیشتر داخلی و به دلیل سودجویی یک عده خائن بوده، که نان آقازاده های خود را در خرد شدن کمر مردم می دیدند و البته باز هم مثل همفکران خود در محور شیطان شکست خوردند و ان شالله  با روی کار آمدن دولت حزب اللهی ریشه همه این مفسدین از اقتصاد و زندگی مردم قطع می شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه