اخبار داغ

سرلشکر صفوی:

امثال سردار حجازی و مدافعان حرم، توطئه دشمنان را خنثی کردند

امثال سردار حجازی و مدافعان حرم، توطئه دشمنان را خنثی کردند
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: درسی که شهادت شهیدانی همچون سردار حجازی و سردار حاج قاسم سلیمانی به جوانان امروز و جبهه مقاومت آموختند این است که در برابر استکبار جهانی باید مقتدر و مستقل و متکی به مؤلفه‌های قدرت ملت‌های خود باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در مراسم تشییع سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دانشگاه پرواز اصفهان، که با حضور فرمانده کل سپاه، فرمانده کل نیروی انتظامی، فرمانده نیروی زمینی سپاه و امرای ارتش برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

این چهره برجسته نظامی و سیاسی کشور با اشاره به این که محصول دفاع مقدس، شکل گیری جبهه مقاومت از لبنان و سوریه و از دریای مدیترانه تا یمن و دریای سرخ و اقیانوس هند و خلیج فارس است، اظهار کرد: خون شهیدانی همچون سردار حجازی و مدافعان حرم، جبهه مقاومت و بنای مقاومت در منطقه را مستحکم ساخته و نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه را خنثی کردند.

این فرمانده دفاع مقدس عنوان کرد: نیروی قدس سپاه، شهدای مدافع حرم و شهدایی همچون سردار حجازی، دفاع و امنیت عمیق کشور عزیزمان ایران و منافع ملی و منطقه‌ای ایران را در مقابل تهدیدات صهیونیستی-آمریکایی همچون داعش شکل دادند و در شکست آمریکایی‌ها در طرح خاورمیانه جدید و فتنه انگیزی داعشی‌ها نقش اساسی داشتند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: سردار حجازی در عرصه‌های خدمت به مردم با سازمان دهی بسیج ۲۰ میلیونی، با راه‌اندازی بسیج سازندگی و با کمک در شکل دهی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه یک پیام الهام بخش برای جوانان بسیجی و پاسدار به ودیعت گذاشت که می توانند الگویی برای کمک به دولت‌ها برای رفع محرومیت‌ها باشند.

وی بیان کرد: درسی که شهادت شهیدانی همچون سردار حجازی و سردار حاج قاسم سلیمانی به جوانان امروز و جبهه مقاومت آموختند این است که در برابر استکبار جهانی باید مقتدر و مستقل و متکی به مؤلفه‌های قدرت ملت‌های خود باشند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی تصریح کرد: سال‌هاست ملت‌های مظلوم لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و افغانستان در مقابل اشغالگران ایستاده‌اند و خون مظلومان افغانستان و عراق پس از ۲۰ سال به حول الهی و با تأسی و الگو گرفتن از جبهه مقاومت به زودی باعث اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهد شد.

سخنران مراسم تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی به شرایط بد اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: به فضل الهی و با عنایات ائمه معصومین علیهم السّلام و با رهبری‌های خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و و با صبر ملت و پیوستگی و انسجام ملت و حکومت به زودی کشور از وضعیت نامطلوب کنونی عبور خواهد کرد و سال‌های رونق اقتصادی و شکوفایی و آبادانی همه جانبه ایران اسلامی فرا خواهد رسید.

سرلشکر صفوی در پایان از مردم شریف و حماسه ساز اصفهان و خانواده‌های ۲۳ هزار شهید این استان قدردانی کرده و خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: بدانید با شهادت این سرداران بزرگ، جوانان شجاع دیگری این پرچم را با قدرت و صلابت بیشتر به دست خواهند گرفت.

گفتنی است در مراسم تشییع پیکر سردار سید محمد حجازی، شیخ نبیل، نماینده حزب الله لبنان، سید عبدالله صفی الدین، نماینده دفتر حزب الله در ایران، نیز حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه