اخبار داغ

سردار قاآنی:

فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند/ راه سردار شهید حجازی ادامه دارد

فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند/ راه سردار شهید حجازی ادامه دارد
سردار قاآنی گفت: شهید حجازی در دفاع مقدس و هر کجا که لازم بود، حضور داشت. از یگان‌های عملیاتی و مناطق مختلف ماموریتی، از پایگاه منتظران شهادت در اهواز تا کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان و از نخستین قرارگاه‌های جنگ تا قرارگاه قدس، این شهید نقش آفرینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در آیین وداع نیروهای مسلح با سردار محمد حجازی در اصفهان اظهار داشت: اصفهان شهر علم و جهاد است و بزرگان علمی از این شهر برخاستند و هنوز هم تقدیم دنیای علم می کند و همچنین  مردان بزرگ در عرصه جهاد که در طول تاریخ اسم آن ها مزین است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: شهدای بزرگ مکتب نبی اکرم از شهید محراب اشرفی اصفهانی گرفته تا شهید میثمی و ردانی پور جزء چراغ های  برجسته این علمای بودند که میدان علم و میدان جهاد را با هم گره زدند. این ها همراه خودشان شخصیت های بزرگی را پروراندند و میدان جهاد بروز و ظهور این شخصیت ها را نشان داد. انسان های بزرگی چون شهید خرازی، همت و کاظمی و بیش از ۲۳ هزار شهدای بزرگی که هر کدام پرچم های بلند افتخار این سرزمین شهید پرور شدند.

,

وی ادامه داد: شهید عالی مقام ما شهید حجازی در خیل این انسان های ارزشمند بود که هم در عرصه علم از مکتب امام صادق شروع کرد و  هم در عرصه جهاد هر کجا که اسلام نیاز داشت این انسان دلاور در کنار دوستان و برادارنش فداکاری همه جانبه برای اسلام را درس می دادند.

,

جاشنین شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: اگر بخواهیم نمونه های از مقاومت را در کشور مثال بزنیم جزء برجسته ترین آن ها شهید حجازی است؛ قبل از انقلاب مبارزه با رژِیم طاغوت و در دوره انقلاب اسلامی جزو جلوداران پرتلاش های جوان این سرزمین بود و به محض پیروزی انقلاب در عرصه های سخت از سیستان و بلوچستان گرفته تا مناطق دیگر که نیازمند خدمت بوده، حضور داشته است.

,

*اصفهان در عرصه های سخت و خدمت جلودار بوده است

, *اصفهان در عرصه های سخت و خدمت جلودار بوده است, *اصفهان در عرصه های سخت و خدمت جلودار بوده است,

سردار قاآنی در ادامه افزود: اصفهان در عرصه های سخت و خدمت جلودار بوده و شهید حجازی جزء این جلوداران بوده است و در صحنه های دفاع مقدس هر کجا که لازم بود حضور ایشان در یگان های عملیاتی و مناطق مختلف ماموریتی از پایگاه منتظران شهادت در اهواز تا کوه های سر به فلک کشیده کردستان، از قرارگاه های اولی که در جنگ تشکیل شد تا قرارگاه قدس که این شهید نقش آفرینی می کرد.

,

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: در هر کجای جبهه سوال می کردید انسان های مقاومی بودند که یک نمونه برجسته آن شهید حجازی بود؛ در یک دوره ۱۰ ساله فرمانده نیروی مقاومت بود و بسیج را به عنوان یک پشتوانه اساسی انقلاب اسلامی هدایت می کرد و در دوره آخر خداوند به این انسان با صفا و اخلاص توفیق داد که پای تربیت مقاومتی را از مرزهای کشور آن طرف تر بگذارد و در عرصه مقاومت بین الملل توفیق خدمت پیدا کرد.

,

قاآنی بیان کرد: که انصافا حضور این شهید در صحنه های مقاومت بیرون کشور اثر گذار بود؛ در یکی دو روزی که رهبران جهادی منطقه مطلع شدند از سید مقاومت گرفته تا حنیه و همه رهبران جهادی یا پیام فرستاده و یا تماس گرفته و عرض تسلیت به محضر رهبر انقلاب و مردم ایران داشتند.

اسماعیل قاآنی خاطرنشان کرد: از همه مهمتر پیام رهبر معظم انقلاب در سوگ این شهید عالی مقامی که تا روز اخر حیاتش برای اسلام و انقلاب و تفسیر واقعی مقاومت و تفسیر عملی مقاومت خدمت می کرد، انصافاً این پیام چقدر با محبت و با عمق بیان شد و رهبر معظم انقلاب ایشان را با این عنوان تفسیر کردند که عمری سراپا مجاهدت داشت، فکری پویا دلی سرشار ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ و نیروی یک سره در خدمت اسلام و انقلاب.

*سردار حجازی در همه مسئولیت ها سربلند و موفق بوده است

این فرمانده ارشد نظامی ایران گفت: همچنین رهبر انقلاب فرمودند: او در مسئولیت های بزرگ و و اثر گذار در سپاه پاسدارن انقلاب خدمت کرد و در همه آن ها سربلند و موفق بوده است؛ این ها سرمایه شهید عالی مقام است که بعد از یک عمر خدمت صادقانه رهبرش اینگونه تفسیر می کند و حتما این تفسیر سرمایه بزرگ مردم اصفهان است که به این سرمایه بزرگ این تفسیر بزرگ هم افزوده شد و حق هم همین است.

وی خاطرنشان کرد: این سرزمین انسان های با ایمان، خالص، پاک و کسانی که آمادگی دارند برای دفاع از اسلام و تشیع اینگونه فداکاری کنند تربیت می کند و بعد محصول آن می شود یک انسان متخلق، با ایمان و دارای نورانیتی که  در خدمت اینگونه برجسته می شود و هم در تفسیر مقام معظم رهبری اینگونه نمایان است.

اسماعیل قاآنی در ادامه عنوان کرد: امروز همه گرد هم جمع شدیم و ای کاش شرایط بهداشتی به گونه ای بود و در اصفهان شرایط به گونه ای بود که این محدودیت ها نبود تا معلوم می شد جایگاه ارزشی این شهید عالی مقام به قدری بود تا همه مردم اصفهان بتوانند در این مراسم شرکت کنند اما به دلیل محدودیت ها در همین حد کفایت می کند.

*راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد

فرمانده سپاه قدس گفت: راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد و مسیری که شهید عالی مقام سلیمانی گسترش دادند در میدان مقاومت و شهد حجازی جزء رهروان واقعی آن راه بودند و به خوبی طی می کردند و به دیگران هم آموزش می دادند به حول قوه الهی این راه درخشان مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت و این مسیری است که خداوند قول به پیروزی این راه داده است و این مسیر حتما هر روز با صلابت و موفقیت به جلو خواهد رفت.

وی گفت: تنها جایی که مقداری برای نفس تازه کردن توقف پیدا می کند رسیدن به حکومت جهانی امام زمان است؛ این مسیری است که طی خواهد شد و امروز می بینید در جبهه های مختلف مقاومت از ایران گرفته تا لبنان و سوریه و فسطین عراق و یمن و هر کجا که نگاه می کنید می بینید فرزندان مقاومت که از این مکتب درس گرفتند هر روز یک اقدام اساسی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که در راس آن ها امریکا و رژیم خونخور صهونیستی است، انجام می دهند.

قاآنی بیان کرد: این مسیر با عزت مقاومت است که همچنان به قول الهی تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به بیش از ۲۳ هزار شهید اصفهان بیان کرد: اصفهان شهری است که در یک روز ۳۰۰ پیکر شهید عالی مقام را تشییع کرده است این مطلب را جوانان این سرزمین لابد می دانند؛ عرض ارادات به شهدا و خانواده آن ها که انصافاً که همراهی خانواده شهدا و خانواده شهید حجازی است که می توانست این شهید را در عرصه های مختلف همراهی کند و این همه موفقیت به دست بیاید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
, *سردار حجازی در همه مسئولیت ها سربلند و موفق بوده است, *سردار حجازی در همه مسئولیت ها سربلند و موفق بوده است,
,
,
,
,
,
,
,
, *راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد, *راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه