اخبار داغ

سارا فلاحی:

هشت طرح نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی ایلام تکمیل می شود

هشت طرح نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی ایلام تکمیل می شود
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت طرح نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی ایلام با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، "سارا فلاحی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: بر این اساس برای تکمیل این پروژه ها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اردیبهشت ماه از طرف وزارت بهداشت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, "سارا فلاحی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: بر این اساس برای تکمیل این پروژه ها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اردیبهشت ماه از طرف وزارت بهداشت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز می شود.,

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های آبدانان، ایوان و مهران قرار دارند.

,

نماینده ایلام افزود: همچنین مقرر شد برای ساخت مرکز جامع سلامت شهرستان هلیلان، طبق توافقات قبلی دانشگاه علوم پزشکی استان با بنیاد علوی و مشارکت ۵۰ درصدی این بنیاد، وزارت بهداشت نیز ۲۰ درصد در ساخت این مرکز مشارکت کند.

,

در این دیدار معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه های درمانی شهرستان های هلیلان و ملکشاهی آمادگی دارد.

,

دکتر علیرضا رییسی در خصوص تامین داروی مورد نیاز برای استان ایلام نیز خبر از رایزنی‌ با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور داد و اظهار کرد: یک درصد ارزش افزوده برای تامین دارو به ایلام اختصاص داده خواهد شد و همچنین مقرر شد برای مناطق محروم به ازای هر شبکه، یک خودرو اختصاص داده شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه