اخبار داغ

دکتری علوم سیاسی:

رئیس جمهور منتخب در ۱۴۰۰ باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد/ انتخابات مهم‌ترین سنگر خاکریز اقتصاد

رئیس جمهور منتخب در ۱۴۰۰ باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد/ انتخابات مهم‌ترین سنگر خاکریز اقتصاد
اسماعیل زمانی گفت: رئیس جمهور منتخب باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد و شاخصه های انقلابی بودن و انقلابی ماندن را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک دکتری علوم سیاسی با اشاره به اینگه نیروی انسانی جوان ریسک پذیر در ساختن تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه دوم گام انقلاب نقش بی بدیلی دارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: با مشارکت در انتخابات پیش رو علاوه بر توسعه پایدار ایران به واسطه ظرفیت های اقتصادی باید یکبار دیگر خاکریز اقتصادی کشور را مستحکم تر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
اسماعیل زمانی انتخابات را مهم ترین سنگر خاکریز اقتصاد دانست و افزود: با حضور در رویداد خرداد ماه می توانیم مدیریت اداره قوه مجریه را به یک فرد اصلح بسپاریم، استان البرز هم با توجه به اینکه در هر کیلومتر یک شهید تقدیم انقلاب کرده است، مصداق ویژه ای برای نقش بی بدیل نیروی انسانی در حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه با حذب توریست برای اماکن و مجموعه هایی که در البرز داریم می توان تاریخ و فرهنگ ایران را به دنیا نشان داد، چرا که توسعه پایدار علوم انسانی البرز در گرو مشاهیر برخاسته از این خاک است. شهرک های صنعتی مولد در البرز هم قطعات مهم صنایع بالا دستی را تولید می کنند.
,
 
,
زمانی تصریح کرد: تولیدات پالایشگاهی، ریلی و خودرویی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن علیه ایران راه انداخته است، اهمیت ویژه ای دارد، امروز در البرز ۲ واکسن کرونا در خط تولید قرار گرفته است، واکسن هایی که آزمون ها و استانداردهای بین المللی را کسب کرده اند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح می تواند دل ها را به یکدیگر نزدیک کند، گفت: دانشگاه جامع محیط زیست و کشاورزی موقعیت توپوگرافی البرز را در حوزه تولید داروهای گیاهی و محصولات زراعی برجسته کرده است در نتیجه البرز باید سهم خود را در قدرت آینده برای رسیدن به آرمان های انقلاب را مشخص کند.
,
 
,
زمانی با تاکید بر اینکه نقش البرز در افق ۱۴۰۴ با حضور پرشور در انتخابات عینیت می یابد، افزود: خط مهم ریلی پایتخت کشور به شمال غرب و غرب کشور از البرز می گذرد در نتیجه این استان در توسعه پایدار منابع ریلی اهمیت زیادی خواهد داشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی جوان سوزن بان ریل توسعه اقتصادی است، اظهار داشت:  در تمام مکاتب سیاسی زمانی که نسل جوان پای آرمان ها می ایستند نظام و حکومت و تفکر سیاسی همواره زنده می ماند. امروز هم ایران در حوزه دموکراسی مردم سالاری دینی را برگزیده و انتخاب ها را در نظام به رای مردم گذاشته است.
,
 
,
دکتری علوم سیاسی در خاتمه با اشاره به اینکه تمام زیرساخت های حکومت با رای مردم تعیین می شود، خاطرنشان داشت: اینجا رقابت مطرح نیست بلکه انتخاب فرد اصلح شرط اساسی خواهد بود، لذا رئیس جمهور منتخب باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد و شاخصه های انقلابی بودن و انقلابی ماندن را داشته باشد.

 
,
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه