اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تخصیص دوز واکسن کرونا به تعداد کادر پزشکی هر استان/۱۰ هزار نفر در کرمان واکسن کرونا دریافت کردند

تخصیص دوز واکسن کرونا به تعداد کادر پزشکی هر استان/۱۰ هزار نفر در کرمان واکسن کرونا دریافت کردند
صافی زاده گفت: سایر دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان به تناسب جمعیت تحت پوشش واکسن دریافت کرده اند و امیدواریم که در محموله جدید واکسن بتوانیم بقیه جمعیت کادر بهداشت و درمان و افرادی که در فاز اول در اولویت دریافت واکسن بودند، تا ۱۵ روز آینده تکمیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صافی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با راه آرمان ضمن بیان اینکه نحوه توزیع و افراد مشمول دریافت واکسن در این استان را وزارتخانه تعیین می کند، اظهار کرد: میزان دوز دریافتی به وسعت و یا جمعیت بستگی ندارد و وزارت بهداشت براساس میزان کارمند و افرادی که در کادر پزشکی حضوردارند واکسن را تحویل می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: اولین اولویت دریافت واکسن کادر بهداشت و درمان، بیماران سالمند ساکن در سرای سالمندان، جانبازان بالای درصد جانبازی و اولویت دوم جامعه عمومی شامل سالمندان و سایر مردم که بستگی به تأمین میزان واکسن  دارد که اگر بتوانیم واکسن بیشتری تامین کنیم شاید بتوانیم تا پایان امسال جمعیت را واکسینه کنیم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: تاکنون ده هزار نفر در حوزه تحت پوشش این دانشگاه واکسن کرونا تزریق کرده اند و با ورود ۱۱ هزار و ۴۰۰ واکسن دیگر طی روزهای آینده، حدود ۱۹ هزار نفر در کرمان واکسیناسیون می‌شوند.

,

صافی زاده تصریح کرد: میزان واکسنی که به کشور وارد می شود بین دانشگاه های سراسر کشور توزیع می شود و تمام این واکسن ها وارداتی هستند زیرا واکسن های داخلی هنوز به تولید انبوه نرسیده و در حال حاضر مراحل کارآزمونی بالینی را طی می کند.

,

وی خاطرنشان کرد: سایر دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان به تناسب جمعیت تحت پوشش واکسن دریافت کرده اند و امیدواریم که در محموله جدید واکسن بتوانیم بقیه جمعیت کادر بهداشت و درمان و افرادی که در فاز اول در اولویت دریافت واکسن بودند، تا ۱۵ روز آینده تکمیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه