اخبار داغ

با دو ‌هزار و ۸۲۴ واحد رشد؛

شاخص بورس امروز مثبت شد/ در بازار ۷۹۵ میلیون و ۵۵ هزار برگه سهم به ارزش ۵۰ هزار و ۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شد

شاخص بورس امروز مثبت شد/ در بازار ۷۹۵ میلیون و ۵۵ هزار برگه سهم به ارزش ۵۰ هزار و ۱۸  میلیارد ریال داد و ستد شد
بازار بورس تهران در روزی جاری با ثبت رشد ۲ هزار و ۷۹۱ واحدی به سطح ۱ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۶۵ واحد رسید و شاخص کل هم وزن با کاهش ۹۹ واحدی در سطح ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ واحد قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بورس در روز جاری با ثبت رشد ۲ هزار و ۷۹۱ واحدی به سطح ۱ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۶۵ واحد رسید و شاخص کل هم وزن با کاهش ۹۹ واحدی در سطح ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بازار رشد ۰.۲۳ درصد و شاخص هم وزن کاهش ۰.۰۲ درصد را تجربه کردند. ارزش معاملات بازار بورس برابر با ۴۵.۰۴۴ میلیارد ریال بود و حجم معاملات برابر ۵.۶ میلیارد برگه سهم بود. شاخص کل فرابورس با رشد ۴.۹ واحدی به سطح ۱۷.۷۸۴ واحد رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس معادل با ۷۹۵.۰۵۵ میلیارد ریال و حجم معاملات برابر ۷۹۵ میلیون برگه سهم بود.

حقوقی‌ها امروز حدود ۲۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۷۶۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۶درصد یعنی ۷۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۰درصد از کل معاملات شد.

عرضه ۲۲۷ میلیون برگه سهمی حقوقی بانک ملت منجر به افزایش عرضه در کل بازار شد.

در پایان داد و ستد‌های نیمه اول امروز بورس، در ۲۳۸ هزار و ۱۳۸ نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۱۸۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۴ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

نمادهای شستا، فمل، وبملت، فولاد و فارس بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای پارسان و شبندر بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه