اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

آغاز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به جانبازان در قزوین

آغاز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به جانبازان در قزوین
غلامرضا حقایق‌پور گفت: از امروز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد در این استان آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از روز سه‌شنبه سی‌ویکم فروردین ماه به مدت 2 روز، واکسن کرونا به جانبازان 50 تا 70 درصد در استان قزوین تزریق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، یکی از گروه‌های اولویت‌دار در دریافت و تزریق واکسن کرونا، جانبازان هستند که به دلیل مجروحیت‌های ناشی از جانبازی بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

وی گفت: با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کرونا، کارشناسان معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین با ایثارگران مشمول تزریق این واکسن، تماس تلفنی حاصل کرده و سپس آنها با رضایت خودشان به مرکز بهداشت شهید بلندیان مراجعه می‌کنند.

مدیرکل شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن افراد جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تزریق واکسن کرونا به ۶۹ نفر در مرحله نخست واکسیناسیون

حقایق‌پور گفت: جانبازان مردان بی‌ادعایی هستند که بدون هیچ چشمداشتی و خالصانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا با شکست دادن دشمنان، امروز مردم ایران در امنیت و آرامش زندگی کنند.

این مقام مسئول افزود: جانبازان بعد از نایل شدن به مقام جانبازی، درد و رنج ناشی از مجروحیت را همچنان تحمل می‌کنند و ذره‌ای از اعتقادات خود کوتاه نیامدند و هنوز هم در صحنه‌های مختلف حراست از ارزش‌های انقلاب حضور دارند که بیانگر روحیه والای ایثار، گذشت و فداکاری آنها است.

وی ادامه داد: اکنون خدمات‌دهی به جانبازان که اعتلای کشورمان را مدیون آنها هستم، کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند در برابر ایثارگری‌های این قشر معظم جامعه انجام دهند.

حقایق‌پور به مرحله نخست واکسیناسیون کووید۱۹ ایثارگران استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این مرحله به ۶۹ نفر از جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو قطع پا و والدین دو شهیدی واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه 7 هزار و 268 جانباز در استان قزوین است، افزود: واکسن کرونا در مراحل بعدی به این قشر معظم براساس اولویت‌های تعیین شده تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, تزریق واکسن کرونا به ۶۹ نفر در مرحله نخست واکسیناسیون, تزریق واکسن کرونا به ۶۹ نفر در مرحله نخست واکسیناسیون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه