اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

۹ هزار واحد اقدام ملی مسکن، پیمان‌سپاری شد

۹ هزار واحد اقدام ملی مسکن، پیمان‌سپاری شد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: زمین مورد نیاز برای تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این استان تامین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر در گفت‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 3 هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باقی مانده بود که زمین مورد نیاز آن‌ها نیز تامین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه افتتاح حساب برای متقاضیان مذکور انجام و از 19 فروردین‌ماه نیز پرداخت 40 میلیون تومان اولیه خواسته شده است، خاطرنشان کرد: پس از پرداخت قسط مرحله اول توسط متقاضیان، آخرین مرحله قرعه‌کشی متقاضیان جهت تخصیص پروژه انجام می‌شود.

,

شاهین‌فر افزود: از 10 هزار متقاضی مسکن ملی تاکنون پروژه‌های مربوط به 9 هزار واحد، پیمان‌سپاری شده و پیمانکاران آن‌ها مشخص شده است.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن گفت: 4500 واحد از این طرح‌ها در مراحل از اجرای فنداسیون تا اتمام سقف طبقه پنجم در حال پیشرفت هستند.

,

وی در خصوص تاخیر در اجرای پروژه‌ها به دلیل کمبود سیمان در بازار اظهار داشت: پیمانکاران بزرگ، سیمان مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرده‌اند و فعلا پروژه‌ها با مشکلی مواجه نشده و عملیات اجرایی آن‌ها پیش می‌رود.

,

شاهین‌فر با بیان اینکه پردخات قسط سوم پروژه‌های نصر و M6 گلشهر طی یکی دو ماه آینده اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: 200 واحد از پروژه شهرک نصر برای متقاضیانی که بتوانند آورده خود به طور کامل واریز کنند تا پایان سال 1400 تحویل داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه