اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

ارتفاعات "بازی دراز" یادمانی از ایثار و رشادت های شهداست

ارتفاعات "بازی دراز" یادمانی از ایثار و رشادت های شهداست
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با بیان اینکه ارتفاعات بازی دراز یادمانی از ایثار و رشادت های شهداست، گفت: وظیفه داریم رشادت های شهدا را به نسل های جوان جامعه انتقال دهیم و آرمان های شهدا را نهادینه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز با اشاره به گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز اظهار داشت: امروزه وظیفه داریم رشادت های شهدا را به نسل های جوان جامعه انتقال دهیم و آرمان های شهدا را روشنگری و نهادینه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب افزود: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در مقابله با دشمن ایستادند تا اقتدار و عزت و شرف مردم این خاک و بوم حفظ شود بنابراین امنیت خاطر در زندگی امروزه در مرزهای کشور مدیون شهدا هستیم.

,

وی تاکید کرد: شهدای بازی دراز در عملیات مهم و موقعیت استراتژیکی قرار گرفتند و نقش مهمی در پیروزی جنگ تحمیلی داشتند بنابراین برگزاری یادواره ها و ترویج فرهنگ و ایثار شهدا کمترین کاری در ادامه دادن راه شهداست که انجام دهیم.

,

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه