اخبار داغ

با شرکت ۱۷۰ نفر برگزار می‌شود؛

اطلاعات جدید از مراسم اسکار ۲۰۲۱/ ماسک جلوی دوربین‌ها الزامی نیست

اطلاعات جدید از مراسم اسکار ۲۰۲۱/ ماسک جلوی دوربین‌ها الزامی نیست
آکادمی اسکار اعلام کرد از حاضران در مراسم امسال اسکار نمی‌خواهد تا با ماسک در برابر دوربین حاضر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه بررسی مراسم اسکار که با حضور نمایندگان، نامزدها، استودیوها و روابط عمومی‌ها برگزار شد، گفته شد از آنجا که این مراسم در یونیون استیشن در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود، استفاده از ماسک برای افراد مقابل دوربین لازم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این حال وقتی مهمانان در برابر دوربین نیستند از آنها خواسته می‌شود ماسک بزنند.

,

آکادمی همچنین اعلام کرد شمار حاضران محدود به ۱۷۰ نفر خواهد بود و شرکت کنندگان به صورت چرخشی در برنامه حاضر می‌شوند.

,

استیون سودربرگ از تهیه‌کنندگان مراسم اسکار امسال روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با دو تهیه‌کننده دیگر اسکار یعنی جسی کالینز و استیسی شِر شرکت کرده بود و گفته بود ماسک نقش مهمی در مراسم امسال دارد.

,

همچنین گفته شده شرکت‌کنندگان در مراسم باید حداقل در روزهای قبل از مراسم سه بار تست کووید داده باشند و دمای شرکت‌کنندگان در مراسم نیز اندازه گرفته می‌شود.

,

در عین حال یک فرش قرمز مختصر با حضور سه عکاس و شمار محدودی از مطبوعاتی‌ها در نظر گرفته شده و حداقل فاصله بین خبرنگاران و مصاحبه شوندگان ۲ متر تعیین شده است. خبرنگارانی از ژاپن، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، برزیل، اسپانیا، مکزیک و استرالیا برای شرکت در مراسم اجازه حضور به دست آورده‌اند.

,

علاوه بر مصاحبه‌های آنلاین به سبک کنفرانس‌های مطبوعاتی پشت صحنه مراسم، برندگان با مجریان انتخاب شده یعنی کلی ریپا، رایان سیکرست و لارا اسپنسر می‌توانند مصاحبه‌های مجازی انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه