اخبار داغ

با تلاش محققان گلستانی انجام شد؛

تولید داروی درمان کرونا در گلستان/ شربت گیاهی که معجزه می‌کند

تولید داروی درمان کرونا در گلستان/ شربت گیاهی که معجزه می‌کند
داروی ضد کرونا در شرکت داروسازی در گلستان در حال تولید است که علائم بیماری کرونا مانند تب، سردرد، بدن درد و مدت زمان بستری را به میزان موثری کاهش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ بیش از یک سال از هجوم کرونا ویروس می گذرد اما التهاب و نگرانی از سرنوشت آن همچنان در جامعه حکم فرماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
این ویروس منحوس و سرکش که در حال جهش است و هر روز اخبار ضد و نقیض از واکسن هایش در گوشه ای از جهان رسانه ای می شود، تاکنون کشوری هم نتواسته داروی قطعی برای درمان آن ارائه کند.
,
 
,
محققان موسسه داروسازی نیاک استان گلستان از همان ابتدا برای ساخت داروی ویروس دست به کار شدند و حالا چند ماه است که شربت «آلرگارد»، را برپایه گیاهی وارد بازار کرده اند که دوره درمان بیماران کرونایی را کاهش می دهد.
,
 
,
این داروی ضد کرونا با عصاره گیاه سیر، مرزه، رازیانه، گلپر، آویشن و گل میخک ساخته می شود.
,
 
,
به گفته محققان این شرکت دارویی غلظت یکصدم درصدی این محصول توانسته ۱۰۰ برابر کرونا را در محیط آزمایشگاهی کاهش بدهد.
,
 
,
مشاهدات پزشکان نشان داده که این دارو نیاز به بستری را بین ۹۰ تا ۹۵ درصد کاهش می دهد.
,
 
,
در طول مطالعه این دارو دو گروه ۴۲ نفر یک گروه دارو را مصرف و یک گروه دارو نما را مصرف کرده اند.در گروهی که دارو تجویز می کردند فوت و بازکشت دوباره بیماری وجود نداشت.
,
 
,
براساس آزمایشات انجام شده روی بیماران مبتلا به کرونا این دارو علائم بیماری کرونا مانند تب، سردرد، بدن درد و مدت زمان بستری را به میزان موثری کاهش می دهد.
,
 
,
از آذرماه سال۱۳۹۹شربت« آلرگارد» مجوز های لازم را کسب کرده و آماده تولید شده است و هم اکنون خط تولید ساخت این دارو روزانه ۲۵ هزار عدد شربت است.
,
 
,
تولید کنندگان این دارو معتقدند که اگر مواد اولیه را در اختیار داشته باشند می توانند تولید را دوبرابر افزایش دهند.
,
 
,
به گفته ؛ ملکی از مجریان این طرح، او این دارو را در بیمارستان آمل برای بیمارنش تجویز می کند.
,
 
,
وی افزود: این شربت به صورت خوراکی استفاده می شود و اثرات ضد ویروسی و ضد التهابی دارد و اگر بیمار دیر هم به مراکز درمانی مراجعه کند اثر بخش است.
,
 
,
ملکی بیان کرد: این دارو میزان مرگ و میر را پایین آورده است به سرعت میزان اکسیژن را طی دور روز افزایش داده است.
,
 
,
نوروزی پزشک دیگری است که این دارو را برای بیمارنش تجویز کرده گفت: مشاهدات بنده نشان می دهند که ۹۹ درصد بیماران من جواب گرفتند.
,
 
,
به نظر می رسد؛ نتایج خوبی از این دارو دیده شده و تلاش ها براین است که این دارو مورد تعهد سازمان های بیمه گرنیز قرار بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه