اخبار داغ

رئیس شورای شهر:

اصلاح طلبان هنوز برای کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به اجماع نرسیده‌اند

اصلاح طلبان هنوز برای کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به اجماع نرسیده‌اند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصلاح طلبان هنوز برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به نتیجه نرسیده ‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران، درباره واگذاری ۱۴ ملک شهرداری برای امور عام‌المنفعه گفت: بعضاً دیده شده که این املاک را به نام عام‌المنفعه می‌گیرند اما استفاده خصوصی می‌کنند که این موارد باید راستی آزمایی شود و کمیسیون مربوطه شورای شهر باید به این موارد رسیدگی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در خصوص بازدید اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از سازمان بهشت زهرا و سازمان مدیریت پسماند گفت: بنده هم روز گذشته نامه دعوت ایشان را مشاهده کردم. به بنده اعلام شد که ایشان برای گل گذاشتن بر مزار شهدای خدمت سلامت و بررسی مجدد وضعیت آرادکوه به این دو منطقه خواهند رفت. به علاوه شهرداری پروژه‌هایی برای بازیافت نخاله‌های ساختمانی را ایجاد کرده و احتمالاً ایشان یکی از کارخانه‌های این نخاله‌ها را نیز افتتاح خواهند کرد.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره استعفای حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر عنوان کرد: بنده با ایشان جلسه‌ای داشتم و ایشان انتقاداتی به روش‌های هیئت رئیسه و برخی اعضا و عدم به نتیجه رسیدن تذکرات داشتند. همچنین انتقاداتی را به شیوه رسیدگی به موضوع باغات و مشکلات شهرری داشتند. به علاوه معتقد بودند که از موضوع گردشگری حمایت لازم انجام نمی‌شود.
,
 
,
هاشمی افزود: ایشان در هیئت رئیسه نیز صحبت‌های خود را مطرح کردند و در نهایت هیئت رئیسه با استعفای ایشان مخالفت کردند. علت عدم حضور ایشان در جلسه امروز نیز کسالت بود. از نظر بنده این موضوع قابل حل است و ان‌شاءالله ما ایشان را در جلسات آتی شورا خواهیم داشت.
,
 
,
وی در خصوص حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز عنوان کرد: در حال حاضر ما دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا در کشور داریم که در حال رقابت هستند و هر نامزد نیز یک وابستگی به یکی از این دو جناح دارد. اما در حال حاضر هر دو جناح در بلاتکلیفی هستند.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به طوری که اصول‌گرایان معتقدند اگر آقای رئیسی در انتخابات حضور پیدا کنند، برخی افراد نامزد نمی‌شوند و اگر آقای رئیسی حضور پیدا نکنند نیز نوبت آقای قالیباف است. در اصلاح طلبان نیز بلاتکلیفی مربوط به تأیید صلاحیت‌ها است. آن نهاد اجماع ساز در اصلاح طلبان برای انتخاب کاندید مدنظر، به سمت انتخاب آقای حسن خمینی رفتند که ایشان با پیشنهاد مقام معظم رهبری از انتخابات کناره‌گیری کردند.
,
 
,
وی افزود: لذا هنوز اصلاح طلبان برای انتخاب کاندید مدنظر، به نتیجه نرسیده‌اند. بنده هم به عنوان عضو حزب کارگزاران پیشنهاد شده‌ام اما این به معنای قبول یا عدم قبول از سوی بنده نیست بلکه تنها اسم بنده نیز به عنوان یک نامزد احتمالی مطرح شده است.
,
 
,
هاشمی تاکید کرد: لذا همه ما در حال حاضر در بلاتکلیفی هستیم و فعلاً نمی‌توانم به صورت صریح بگویم که در انتخابات شرکت می‌کنم یا خیر.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: مهر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه