اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ملت ایران بزرگ و مقتدر است/ امیدواریم امسال هم حادثه بزرگی توسط مردم با حضور حداکثری و انتخاب درست رقم بخورد

ملت ایران بزرگ و مقتدر است/ امیدواریم امسال هم حادثه بزرگی توسط مردم با حضور حداکثری و انتخاب درست رقم بخورد
مهدی سعادتی بیشه گفت: ملت ایران بزرگ و مقتدر است و همه ظرفیت ها برای پیشرفت و ایجاد تحول در کشور وجود دارد بنابراین مردم به آینده امیدوار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سعادتی بیشه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: شاید این انقلاب پس از اقدام بزرگ پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در صدر اسلام بی نظیر ترین و بی بدیل ترین انقلابی باشد که توسط امام راحل و با حضور مردم در صحنه به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه تاکنون انتخابات فراوانی را پشت سر گذاشته ایم، افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز با وجود مشکلات داخلی و وضعیت نابسامان کشور و سوء مدیریت مدیران ارشد در مسائل اقتصادی و معیشتی که ضربات زیادی به  مردم وارد کرد شاهد حضور حداکثری و انتخابی صحیح توسط مردم باشیم.

سعادتی با اشاره به حوادث اوایل انقلاب و نقش آفرینی مردم در این حوادث گفت: مردم رسالت خود را در مقاطع بسیار حساس از جمله هشت سال دفاع مقدس، جنگهای بزرگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هسته ای ادا کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلق حماسه 9 دی پس از فتنه 88 توسط مردم خاطرنشان کرد: سند بزرگ اقتدار نظام تقدیم ۲۳۰ هزار شهید و تقدیم شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت است که حاکی از آن است پای انقلاب خون های زیادی ریخته شده است.

سعادتی با تاکید بر اینکه ملت ما جز بهترین ملت‌های تاریخ از صدر اسلام تاکنون بوده، گفت: باید به این مردم افتخار کرد.

وی افزود: مردم در مسیر تحقق آرمان های والای امام خمینی(ره) و شهیدان در گام دوم انقلاب طی سال ۱۴۰۰ با حضور در صحنه و مسئولیتی که بر دوش دارند با انتخاب درست و حضور حداکثری بر اساس شاخص های مدنظر امام راحل و رهبر انقلاب در انتخابات شرکت خواهند کرد و این تیری به چشم دشمنان است.

سعادتی با بیان اینکه شاهد تحول گسترده ای در سطح دنیا، منطقه و ایران اسلامی هستیم  تصریح کرد: اعتقاد داریم پیش بینی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه چله دوم انقلاب از چله اول مسیر بهتری خواهد داشت، محقق می شود و سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه در مسیر ریل‌گذاری شده توسط معظم له که مسیر اصلی انقلاب و خدمت به مردم است، قرار خواهند گرفت و عزت و جایگاه بزرگ مردم ما حفظ می شود.

وی با بیان اینکه این بزرگی ملت مایه اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه، در موضوع سوریه، عراق و افغانستان و جایگاهی که ملت ما در جهان دارد و توافقات ایران با چین و روسیه و اینکه آمریکا سراسیمه می خواهد هرگونه که شده خود را به مذاکره با ایران برساند همگی حاکی از جایگاه بزرگ ملت ایران است.

سعادتی گفت: امروزه ایران از بزرگترین مدافعان فلسطینی ها و پرچمدار مبارزه با صهیونیست است.

وی افزود: ملت ایران بزرگ و مقتدر است و همه ظرفیت ها برای پیشرفت و ایجاد تحول در کشور وجود دارد بنابراین مردم به آینده امیدوار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم پای انقلاب ایستادند همان گونه که در تشییع جنازه سید شهیدان مدافع حرم؛ حاج قاسم سلیمانی حضور 40 میلیون نفری در صحنه نشان داد مردم رهبر، امام راحل، شهدا، انقلاب و کشورشان را دوست دارند امیدواریم امسال هم حادثه بزرگی توسط مردم با حضور حداکثری و انتخاب درست رقم بخورد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه