اخبار داغ

فعال سیاسی در گفتگو با ایلام بیدار؛

دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم در انتخابات هستند/ مردم استان ایلام درادوار انتخابات حماسه آفریدند

دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم در انتخابات هستند/ مردم استان ایلام درادوار انتخابات حماسه آفریدند
فعال سیاسی گفت:دشمنان نظام بدنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه برای مشارکت نکردن در انتخابات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار، کمتر از ۲ ماه دیگر به انتخابات مهم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصت باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

بسیاری از چهره ها و شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حسب احساس تکلیف و با اتکا به توانمندی های که در خود سراغ دارند به تکاپو افتاده اند و پیش قدم کاندیداتوری در این انتخابات شده اند.

,

شرایط فعلی جامعه و نارسایی مدیریتی در اداره امور کشور توسط دولتمردان نارضایتی هایی در بین مردم را به وجود آورده است، نگاه به بیرون طی سالهای اخیر بیش از تحریم و فشار خارجی بر مشکلات مردم افزوده و نادیده گرفتن توانمندی های داخلی بر فشار بر اقشار مختلف جامعه اضافه کرده است.

,

"علی اسماعیلی"، فعال سیاسی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند چرا که مشارکت بالا به معنای حمایت دوباره مردم ما از آرمان های انقلاب و نظام است، بر لزوم حضور پرشور مردم در پای صندوق  های رای تاکید کرد و گفت: این حضور باعث بیمه شدن کشور و افزایش اقتدار نظام خواهد شد.

,

وی اشاره به لزوم انتخاب اصلح، اظهار کرد: با این حال مشارکت حداکثری مردم در فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌تر از نتیجه نهایی این رویداد سیاسی ارزیابی کرد.

,

اسماعیلی افزود: مردم با بصیرت ایران، با انتخاب افراد مومن، دلسوز، اصلح و کاردان، مصلحت کشور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و موجب ناکامی دشمنان، در هجمه‌ها و تبلیغات شوم‌شان می‌شوند.

,

این فعال سیاسی ادامه داد:رهبری در مورد اهمیت حضور در انتخابات فرمودند که دشمن، بسیاری از نیروهای تبلیغاتی خود را بسیج کرده است تا کاری کنند که انتخابات با استقبال مواجه نشود.

,

 اسماعیلی بیان داشت:دشمنان، از همان شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف این نظام بوده‌اند و بارها از طریق راههای مختلف و تحریم‌های گوناگون، دشمنی و عداوت خود را به اثبات رسانده‌اند.
وی اظهار کرد: در این فضاسازی‌ها و تبلیغات دشمن، باید با بصیرت و آگاهی در صحنه حاضر شویم و با وحدت و یکپارچگی ، مشارکتی حداکثری در انتخابات داشته باشیم و قدرت و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.

,
,

 

,

نتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه