اخبار داغ

رئیس دانشگاه یاسوج خبرداد؛

۶ استاد دانشگاه یاسوج در فهرست برترین‌های دنیا

۶ استاد دانشگاه یاسوج در فهرست برترین‌های دنیا
احمد عریان گفت: ۶ استاد از دانشگاه یاسوج در فهرست دانشمندان ۱ درصد و ۲ درصد علمی دنیا قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عریان در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص تازه ترین وضعیت دانشگاه یاسوج در رتبه بندی های کشوری و جهانی گفت: دانشگاه یاسوج از محصولات انقلاب اسلامی و دانشگاه جوانی است که در گروه های علمی و دانشکده های فعال و اساتید صاحب نظر در سطح منطقه، کشور و در سطح جهان و در همه شاخص های علم سنجی حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه روش های علم سنجی با هم متفاوت است گفت: روش های علم سنجی شامل اتخاذ درآمدها، تولید علم و مراجعه به مقالات و آموزش از روش های علم سنجی است و دانشگاه یاسوج در همه شاخص های علم سنجی حضور دارد.

,

وی با بیان اینکه در برخی رشته ها جز ۳۰ صدم دنیا و در برخی جزء ۴۰۰ تا ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستیم، افزود:  در سیستم های علم سنجی مختلف مانند تایمز، دانشگاه های سبز، شانگهای، دانشگاه یاسوج حضور دارد.

,

عریان با تاکید بر اینکه دانشمندان جوان دانشگاه یاسوج جزء چهره های برتر علمی هستند، گفت: در سال جاری ۳۰۰ و سی هزار نفر در کل دنیا دانشمند ۱ درصد و ۲ درصد بودند که دانشگاه یاسوج در مرحله اول ۳ نفر و در فهرست های بعدی ۳ فرد دیگر نام آنها ذکر شده که مجموعا ۶ نفر از دانشگاه یاسوج جزء این لیست بودند.

,

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه یاسوج در رنکینگ جهان اسلام و سایر رنکینگ ها جایگاه خوبی دارد،تاکید کرد: موفقیت ها نباید سبب توقف دانشگاه شود از طرفی باید نقص ها را شناسایی و در جهت رفع آنها حرکت کرد و توانمندی های دانشگاه افزایش پیدا کند زیرا باید سالانه تلاش شود سنگرهای علمی بیشتر و بهتری فتح شود.

,

این مسئول به برنامه آموزشی دانشگاه در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: کلاس های درس به صورت مجازی برقرار است و کلاس ها تعطیل نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه