اخبار داغ

تکنیک فرار از مصوبات کرونایی؛ درب بزنید مغازه باز است+تصویر

تکنیک فرار از مصوبات کرونایی؛ درب بزنید مغازه باز است+تصویر
برخی از مغازه های سطح شهر یاسوج که شرایط خطرناک کرونا را به درستی درک کرده اند در این دو هفته به سمت فروش غیر حضوری و آنلاین اجناس خود کرده اند اما برخی دیگر راه کار دیگری را برای خود پیش می برند آن هم تکنیک در زدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شیوع گسترده  کرونا در سطح استان باعث شد که 5شهرستان استان وارد وضعیت قرمز شوند و در شرایط حاد کرونا قرار بگیرند، این موضوع باعث شد که محدودیت های مختلفی توسط ستاد کرونا مصوب و اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شهرستان گچساران، کهگیلویه، باشت،دنا و بویراحمد در وضعیت حاد کرونا قرار دارند و محدودیت های کرونایی در این شهرستان ها آغاز شده است و همچنان ادامه دارد اما متاسفانه این مصوبات و محدودیت ها توسط خیلی از مغازه داران اجرایی نمی شود.

,

, ,

در دو هفته مشخص شده برای محدودیت های کرونایی فقط اصنافی که مواد ضروری و مورد نیاز مردم را تامین می کنند حق فعالیت دارند اما با قدم زدن در سطح شهر یاسوج متوجه می شوید که بقیه اصناف به ظاهر بسته اند در حالی که در مغازه مشتری ها حضور دارند.

,

برخی از مغازه های سطح شهر یاسوج که شرایط خطرناک کرونا را به درستی درک کرده اند در این دو هفته به سمت فروش غیر حضوری و آنلاین اجناس رفته اما برخی دیگر راه کار دیگری را برای خود پیش می برند آن هم  تکنیک درب زدن است.

,

, ,

برخی از مغازه داران در مغازه خود حضور دارند اما کرکره مغازه پایین و مشتری با درب زدن می تواند وارد مغازه شود و کالای خود را خریداری کند این نوع فرار از قانون هم برای خود مغازه دار و هم برای سایر مردم عادی بسیار خطرناک است.

,

 این تکنیک درب زدن در برخی از مغازه های سطح شهر یاسوج به ویژه برخی از طلافروشان رواج چشم گیری داشته که در حقیقت نادیده گرفتن سلامتی مردم است، وقتی ستاد کرونای استان و کشور وضعیت را بحرانی اعلام می کند نیاز است که  همه اصناف و مردم نیز به قانون تمکین کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه