اخبار داغ

پاسخ شبکه بهداشت به ابهامات واکسن کرونایی در گچساران

پاسخ شبکه بهداشت به ابهامات واکسن کرونایی در گچساران
ایازعلی عباسی گفت: طی یک نامه رسمی، تعداد سهمیه در نظر گرفته شده و اسامی افراد دارای صلاحیت دریافت واکسن از شهرداری دوگنبدان خواسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایازعلی عباسی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص ابهامات واکسن کرونا در گچساران گفت: بر اساس سهمیه در نظر گرفته برای پاکبانان  و پرسنل مشغول در غسالخانه، طی یک نامه رسمی، تعداد سهمیه در نظر گرفته شده و اسامی افراد دارای صلاحیت دریافت واکسن از شهرداری دوگنبدان خواسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی بیان کرد: تعداد ۱۲ عدد واکسن برای پاکبانان و ۱۲ واکسن برای پرسنل غسالخانه در نظر گرفته شد که اسامی افراد مذکور توسط شهرداری ارسال گردید.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: با توجه به حجم کار واکسیناسیون و حساسیت موضوع یک نفر به عنوان بازرس و رابط شهرداری در ستاد کرونا طی نامه مکتوب معرفی گردید که در زمان واکسیناسیون در اتاق زنجیره سرد شبکه بهداشت و درمان حضور یافته و ضمن تایید لیست افراد معرفی شده، هویت افراد معرفی شده توسط شهرداری به منظور تلقیح واکسن توسط این نماینده شهرداری تایید گردید.
,
 
,
عباسی افزود: حال با توجه به حساسیت موضوع و برخی حرف و حدیث ها در سطح کشور و شهرستان در خصوص صحت واکسیناسیون انجام گرفته بر روی پاکبانان، شهرداری دوگنبدان که نظارت کامل بر روی افراد واکسینه شده داشته و می بایست در این خصوص روشنگری لازم برای افکار عمومی را در صورت ابهام جامعه داشته باشد. 
,
 
,
 مسئول روابط  عمومی شبکه بهداشت شهرستان گچساران گفت: در ضمن مشخص شدن هویت و دریافت واکسن توسط افراد دارای صلاحیت دریافت از مطالبات اصلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان می باشد‌. چرا که این موضوع با حساسیت بسیار بالا در خصوص پرسنل و زیر مجموعه این شبکه دنبال گردید و با تمام تلاش موضوع عدالت در تلقیح واکسن از ارکان اصلی و مد نظر بهداشت و درمان شهرستان می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه