اخبار داغ

عضو کمیته کشوری ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌و‌گو با دانا؛

لزوم برخورد جدی دستگاه های نظارتی با ناقضان پروتکل‌ها/ کرونا با عزم ملی مهار می‌شود؛ تک‌روی فاجعه می‌آفریند

لزوم برخورد جدی دستگاه های نظارتی با ناقضان پروتکل‌ها/ کرونا با عزم ملی مهار می‌شود؛ تک‌روی فاجعه می‌آفریند
عضو کمیته کشوری ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: قانون، دستگاه های زیادی را در مقابله و مهار کرونا موظف کرده که امروز باید دستگاه های نظارتی به میدان بیایند و با ناقضان دستورالعمل‌های بهداشتی که مسبب گسترش بیماری هستند به شدت برخورد کنند.
[

دکتر مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رابطه با ساده انگاری بیماری کرونا و سهل انگاری و اهمال در رعایت پروتکل های بهداشتی و ضرورت برخوردهای بدون اغماض با ناقضان پروتکل های بهداشتی گفت: همه می دانند که وظیفه مقابله و مهار کرونا در کشور تنها با وزارت بهداشت و کادر درمان ما نیست؛ این وزارتخانه و کادر درمان در یک سال گذشته به اندازه چند سال کار کرده اند و همین که وظیفه درمان بیماران را همینطور به نحو احسن انجام دهند، بزرگترین کار را کرده اند.

, دکتر مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , دکتر مسعود مردانی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دستگاه های مقابله‌کننده با کرونا در وظایف خود بازنگری کنند
, دستگاه های مقابله‌کننده با کرونا در وظایف خود بازنگری کنند, دستگاه های مقابله‌کننده با کرونا در وظایف خود بازنگری کنند,
 
,
وی در ادامه افزود: برای مقابله و درمان کرونا بجز وزارت بهداشت، چندین وزارتخانه و اداره و سازمان موظف به همکاری هستند که متاسفانه برخی از این دستگاه‌ها تا کنون حضوری کمرنگ داشته‌اند و برخی نیز گویا فراموش کرده اند چنین وظیفه ای به آنها محول شده؛ بنابراین باید دستگاه‌هایی که قانون در امر مبارزه و مقابله با بیماری کووید19 در کشور آنها را برای همکاری با وزارت بهداشت موظف کرده، یک بازنگری اساسی در وظایف خود داشته باشند. 
,
 
,
 
,
باید همه در زمینه مهار بیماری نقش‌آفرینی کنند 
, باید همه در زمینه مهار بیماری نقش‌آفرینی کنند , باید همه در زمینه مهار بیماری نقش‌آفرینی کنند ,
 
,
 
,
, ,
 
,
عکس تزئینی است 
, عکس تزئینی است , عکس تزئینی است ,
 
,
 
,
این متخصص متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری خطاب به دستگاه های نظارتی موظف در مقابله با کرونا تصریح کرد: آنچه که در این روزها خلاء آن به شدت حس می شود، عدم حضور سازمان های نظارتی است. یعنی آن دسته از سازمان هایی که باید از اجرای پروتکل های استاندارد در کشور مطمئن شوند. این سازمان ها با شرایطی که این روزها داریم و ویروسی که جهش یافته هم شده و مدام در حال گسترش است، باید به میدان بیایند. باید امروز که تعداد مبتلایان هر روز بیشتر می شوند، در زمینه مهار و تثبیت رشد بیماری نقش آفرینی کنند.  
,
 
,
 
,
 
,
لزوم برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افراد ناقض پروتکل ها 
, لزوم برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افراد ناقض پروتکل ها , لزوم برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افراد ناقض پروتکل ها ,
 
,
وی ادامه داد: من نمی‌خواهم نام یک اداره یا سازمان را ببرم؛ اما می‌گویم دستگاه‌های نظارتی و یا سازمان‌هایی که قدرت اجرایی دارند باید در تمام شهرها با کسانی که قانون را مسخره و رعایت پروتکل ها را نقض می کنند و سلامتی مردم بی گناه را به بازی و شوخی گرفته اند، بطور جدی برخورد کنند؛ چرا که بخش مهمی از ابتلاهای تازه و شروع موج چهارم به این افراد باز می گردد. 
,
 
,
 
,
باید در یک عزم ملی بیماری را مهار کرد
, باید در یک عزم ملی بیماری را مهار کرد, باید در یک عزم ملی بیماری را مهار کرد,
 
,
مردانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پزشکان و متولیان بهداشتی در وزارت بهداشت وقت گذاشته اند و شیوه نامه‌ ای تنظیم و تدوین کرده اند، گفت: این شیوه نامه همان پروتکل ها است که تنظیم کنندگان ان مبتنی بر تحقیقات خود شیوه مقابله با این بیماری را برای مردم تشریح کرده اند، حال نمی‌توانند در کنار درمان بیماران به خیابان هم بیایند و با افرادی که به عمد این پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخورد کنند، باید انصاف دهیم که وقت ان شده که سازمان های دیگر به کمک این وزارت خانه بیایند و همه به کمک هم کاری کنند تا در یک همت جمعی و عزم ملی این بیماری مهار شود. 
,
 
,
 
,
در صورت کوتاهی فاجعه عمیق تر می شود
, در صورت کوتاهی فاجعه عمیق تر می شود, در صورت کوتاهی فاجعه عمیق تر می شود,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
وی در پایان سخنانش  یادآور شد رعایت پروتکل ها مانند استفاده از ماسک حتی بعد از تزریق واکسن هم باید انجام شود، بنابراین باید رسانه هایی مانند تلویزیون مردم را توجیه کنند که برای شکست این بیماری باید تا ماه ها و حتی سال‌های آینده از ماسک و دستکش و الکل استفاده کنیم؛ اما اگر به هر دلیل کوتاهی صورت بگیرد، و کار امروز را به فردا واگذار کنیم آنوقت نه تنها زدن ماسک و الکل هیچ فایده ای نخواهد داشت بلکه فاجعه ای رخ خواهد داد که نمی توان ابعاد چنین فاجعه ای را بازگو کرد. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه