اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰۰ جهادگر در نوروز ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی/ بیش از ۷ میلیارد ریال خدمت‌رسانی شد

فعالیت ۱۵۰۰ جهادگر در نوروز ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی/ بیش از ۷ میلیارد ریال خدمت‌رسانی شد
هنری گفت: گروه‌های جهادی در نوروز امسال با حضور در نقاط محروم استان خراسان‌جنوبی خدماتی به ارزش ۷ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال ارائه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از جهادگران فعال بسیجی که نوروز امسال در اردوهای جهادی مناطق محروم حضور فعال داشتند، اظهار کرد: خوشبختانه در نوروز امسال با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی در سطح استان خراسان جنوبی  مواجه بودیم.

وی افزود: این افراد همان‌ها هستند که در سرما، گرما، سیل، زلزله، کرونا و هر شرایط سخت دیگری هم پای کار هستند، صحبت از گروه‌های جهادی و جهادگران است. آنان که خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده و برایشان فرقی نمی‌کند که در چه شرایطی هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: خراسان‌جنوبی به واسطه مرزی بودن و این‌که یکی از استان‌های کم برخوردار است هر ساله فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز میزبان گروه‌های جهادی از استان و حتی استان‌های دیگر برای محرومیت زدایی بود. اما در نوروز امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی میزبان حضور گروه های جهادی مهمان نبودیم و بیشتر گروه‌های جهادی بومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمناطق محروم استان خدمت رسانی کردند.

هنری عنوان کرد: امسال تنها ۴ گروه جهادی دانشجویی مهمان از دانشگاه‌های تهران ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های مرزی زیرکوه، سربیشه و نهبندان حضور داشتند.

وی به خدمات ارائه شده در نوروز سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار اشاره کرد وگفت: گروه‌های جهادی علاوه برحوزه‌های عمرانی، در حوزه سلامت و بهداشت، دام و طیور، اقتصاد و اشتغال، علمی و آموزشی، آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و حوزه‌های خدماتی در نقاط محروم استان خدماتی به ارزش ۷ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: به لطف جهادگران بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی، ۶۷۰ بسته شیرینی و ۱۲۰۰ کیلو میوه شب عید بین نیازمندان مناطق محروم توزیع و در زمینه عمرانی بیش از ۱۰۰ منزل محروم مرمت و بهسازی شد و تعداد ۹۷ سرویس بهداشتی در مناطق محروم ساخته شد.

هنری با بیان این‌که بیش از ۱۳۰ گروه جهادی در سطح استان در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و سلامت، علمی، توزیع بسته‌های معیشتی، طرح شهید سلیمانی و ... خدمت رسانی کردند، گفت: از این تعداد گروه جهادی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر جهادگر بسیجی فعالیت داشتند که از این تعداد یک‌هزار و ۱۸۰ جهادگر آقا و ۴۱۰ جهادگر از خواهران بسیجی مشارکت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه