اخبار داغ

موافقت اولیه وزارت نیرو با ظرفیت ۵۰۰ میلیون متر مکعبی مخزن سد معشوره

موافقت اولیه وزارت نیرو با ظرفیت ۵۰۰ میلیون متر مکعبی مخزن سد معشوره
با پیگیری‌های استاندار لرستان در خصوص افزایش تخصیص آب سدهای لرستان که خواسته به حق مردم استان است، وزارت نیرو با اصلاح طراحی سد تنگ معشوره، ساخت این سد و افزایش حجم ذخیره آب موافقت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، در جلسه سید موسی خادمی استاندار لرستان با مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، با توجه به سیلاب سال ۹۸ و خسارتهای ناشی از آن و با پیگیری های استاندار لرستان اصلاح طراحی ساخت سد معشوره لرستان و افزایش حجم ذخیره آن به ۵۰۰ میلیون متر مکعب در برنامه زمان بندی فرآیند ادامه پروژه مورد موافقت اولیه و تصویب قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
در این نشست مصوب شد؛ ساخت سد تنگ معشوره با حجم ۵۰۰ میلیون متر مکعب آغاز و ساز و کارهای ادامه فعالیت و روند تکمیل پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد نسبت به اخذ مجوز های لازم ظرف چند روز آینده اقدامات لازم صورت پذیرد.
,
 
,
گفتنی است با پیگیری های مستمر استاندار لرستان تخصیص اولیه آب، سد معشوره به عنوان بزرگترین سد لرستان از ۵۰ میلیون مترمکعب به ۲۰۰ میلیون مترمکعب رسیده و با افزایش ۳۰۰ میلیون مترمکعب برای جلوگیری از سیلاب حجم آن به ۵۰۰ میلیون مترمکعب رسیده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه