اخبار داغ

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد لرستان:

۲۵۰ عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسید/ کاهش چاپ کتاب

۲۵۰ عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسید/ کاهش چاپ کتاب
نیازی گفت: ۲۵۰ عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسید و در مقایسه با سنوات گذشته تعداد چاپ کتاب کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نیازی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در سال گذشته ۲۵۰ عنوان کتاب علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری به چاپ رسیده در حالی که تعداد کتاب های چاپ شده در سال ۹۸ بالغ بر ۳۰۰ عنوان کتاب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی با اشاره به کاهش چاپ کتاب افزود: در حوزه نشر، موانع زیادی وجود دارد که افزایش هزینه چاپ کتاب، نبود مرکز پخش کتاب در استان و طولانی بودن فرآیند صدور پروانه نشر از مهمترین مشکلات ناشران در این بخش است.
,
 
,
معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد لرستان تصریح کرد: در استان لرستان حدود ۵۰ ناشر وجود دارد که ۲۰ نفر فعال بوده و مابقی هم به صورت موردی فعالیت می کنند.
,
 
,
نیازی با اشاره به ضرورت حمایت از ناشران عنوان کرد: بسیاری از ناشران در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستند که لازم است اختصاص یارانه و یا حمایت های دیگری از ناشران صورت گیرد تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
,
 
,
وی بیان کرد: علیرغم شیوع کرونا و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد اما ناشران استان سال گذشته توانستند در کشور به خوبی بدرخشند و فعالیت های مطلوبی داشته باشند که در نظر گرفتن تسهیلات با بهره اندک و یا بلاعوض نیاز است برای این افراد در نظر گرفته شود تا بخشی از مشکلات آنها حل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه