اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

وضعیت کرونایی نهاوند همچنان بحرانی و نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است/اختصاص ۸ بخش در دو بیمارستان برای بیماران کرونایی

وضعیت کرونایی نهاوند همچنان بحرانی و نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است/اختصاص ۸ بخش در دو بیمارستان برای بیماران کرونایی
دکتر سیامک دانشور گفت: ۸ بخش در دو بیمارستان نهاوند برای بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است و این شهرستان همچنان در شرایط بحرانی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، دکتر سیامک دانشور، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونایی نهاوند گفت: تا این لحظه هیچ روند بهبودی و بهتر شدنی در وضعیت کرونایی شهرستان نهاوند به وجود نیامده و در همان شرایط بحرانی هفته های گذشته قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادر درمان با فداکاری و تلاش بصورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی است.

,

وی ادامه داد: ۸ بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می شوند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: اگر بعد از چند روز شرایط بیماران رو به بهبود باشد، آنها را مرخص می کنیم و در صورت نیاز به داروهایی که در بیمارستان برای درمان آنها تجویز شده است می توانند بصورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

,

دانشور در ادامه از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و همچنان از تجمع، شب نشینی، میهمانی و حضور بی مورد در خیابان ها خودداری کنند و پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را بصورت جدی رعایت کنند.

,

وی افزود: کادر درمان تمام قد با فداکاری، تلاش و از خود گذشتگی برای حفظ جان و سلامتی مردم در خط مقدم مبارزه با این بیماری مرگبار با تمام ظرفیت و امکانات موجود قرار دارند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: مردم به محض دیدن وجود علائم اولیه بیماری به پزشک مراجعه کنند و در صورت داشتن تنگی نفس حتما به بیمارستان ها مراجعه کنند.

,

وی گفت: اگر مردم در همان روزهای اولیه مشاهد علائم این بیماری به پزشک مراجعه کنند می توانند از مرحله دوم که مراجعه به بیمارستان و بستری شدن است جلوگیری کنند.

,

دانشور به مردم هشدار داد از هر گونه خود درمانی خودداری کنند و به توصیه افراد غیر از پزشک برای درمان کرونا گوش ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه