اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

سپاه؛ اصلی‌ترین حامی کشور است/ اسرائیل نیروهای مسلح ایران را مانع تحقق اهداف خود در منطقه می داند

سپاه؛ اصلی‌ترین حامی کشور است/ اسرائیل نیروهای مسلح ایران را مانع تحقق اهداف خود در منطقه می داند
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون اصلی ترین حامی و پشتیبان کشور و ارزش های عالی و متعالی آن بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ دوم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بنا به دستور تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است. این نهاد در سایه تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سپاه پاسدارن، این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

,

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون اصلی ترین حامی و پشتیبان کشور و ارزش های عالی و متعالی آن بوده است، گفت: این نهاد ارزشمند حامی مستضعفان و مظلومین عالم بوده و در مقابل استکبار، نظام سلطه و عیادی خون خوار آن بالاخص رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی ایستادگی کرده است.

,

سپاه؛ اصلی ترین حامی کشور است

, سپاه؛ اصلی ترین حامی کشور است, سپاه؛ اصلی ترین حامی کشور است,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها ایستادگی و مقاومت کرده است و این نهاد همچون خاری در چشم دشمنان بوده و اجازه به خاک و خون کشیدن سرزمین های اسلامی را به دشمنان نداده است.

,

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران همواره در اقدام های عاقلانه، حساب شده، به موقع و به جا، پاسخ دندان شکن به دشمنان داده و با این اقدامات قدرت پوشالی آنها را به رخ تمامی آنان نشان داده است.

,

مولوی شیهکی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با اقدامات سنجیده و در زمان و مکان مناسب اجازه یکه تازی و به تاراج بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دشمنان نداده و با اقدام متقابل دست آنان را برای دیگر اقدامات بسته است.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج تصریح کرد: در جهان امروز که آمریکا و ایادی آنان، خود را حکمران می دانند، جهان قلدری، فاقد منطق، اصول و ارزش های بشری است؛ در چنین جهانی ملت ما هم باید قوی، تجهیز و با صلابت باشد تا بتواند در چنین دنیایی پیش بروند.

,

اسرائیل نیروهای مسلح ایران را مانع تحقق اهداف خود در منطقه می داند

, اسرائیل نیروهای مسلح ایران را مانع تحقق اهداف خود در منطقه می داند, اسرائیل نیروهای مسلح ایران را مانع تحقق اهداف خود در منطقه می داند,

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه نه تنها برای کشور و مردم بلکه برای تمام آزادی خواهان پرچم دار وجلودار است و این نهاد همچون کوهی محکم و استواردر مقابل دشمنان ایستاده و اجازه یکه تازی به آنان را نخواهد داد.

,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مدیریت فرماندهان بزرگ داخلی و در رأس آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روحیه امید و صلابت را به ملت ایران اسلامی که دچار مشکلات اقتصادی هستند، تزریق کرد.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه باید قدر سربازان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بدانیم، اظهار کرد: اخیرا نیز ترس، خوف و لرزه بر اندام اسرائیل افتاده و رژیم غاصب صهیونیستی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین مانع برای خود در منطقه می دانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه