اخبار داغ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر خرم‌آباد:

نیمی از وسایل حمل‎‌و‎نقل عمومی خرم‌آباد فرسوده است/۷۰ تاکسی نوسازی شد

نیمی از وسایل حمل‎‌و‎نقل عمومی خرم‌آباد فرسوده است/۷۰ تاکسی نوسازی شد
ارمغان گفت: ۱۵۰ راننده تاکسی برای تعویض خودروهای فرسوده اقدام کردند که از این تعداد ۷۰ تاکسی نوسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ارمغان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از برنامه های تاکسیرانی، نوسازی خودروهای فرسوده است که در این راستا رانندگان برای تاکسی های جدید باید ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: در سال گذشته ۱۵۰ نفر از رانندگان تاکسی خرم آباد برای تاکسی جدید اقدام کردند که از این تعداد ۷۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد و با قیمتی مناسب در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفت.
,
 
,
مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد تصریح کرد: خودروهای جایگزین تاکسی های فرسوده، سمند و پژو ۴۰۵ هستند که این نوسازی طبق برنامه ادامه دارد.
,
 
,
ارمغان با اشاره به گاز سوز شدن تاکسی ها گفت: تاکنون ۶۰ دستگاه تاکسی و وانت بار به صورت رایگان گازسوز شده اند و رانندگانی که تمایل دارند باید ابتدا ثبت نام کنند تا پس از بررسی و اقدامات و مراحل لازم، گازسوز شدن خودرو انجام شود.
,
 
,
وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عنوان کرد: با توجه به اینکه نیمی از وسایل حمل و نقل عمومی اتوبوس فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارند، از دیگر اقدامات در این زمینه بازسازی اتوبوس های مسافربری است که در دستور کار قرار گرفته است.
,
 
,
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش می شود تا پایان سال جاری بخش زیادی از اتوبوس های فرسوده، نوسازی و بازسازی شوند.
,
 
,
انتهای پیام/نیمی از وسایل حمل‎‌و‎نقل عمومی خرم‌آباد فرسوده است/۷۰ تاکسی نوسازی شد
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه