اخبار داغ

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت حیدریه عنوان کرد؛

کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تربت حیدریه

کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تربت حیدریه
حسینی گفت: مامورین انتظامی شهرستانهای تربت حیدریه و زاوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت از یک واحد دامداری غیر فعال و یک دستگاه خودرو کامیون نفتکش در مجموع مقدار ۲۹ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسینی، رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: مامورین انتظامی شهرستانهای تربت حیدریه و زاوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت از یک واحد دامداری غیر فعال و یک دستگاه خودرو کامیون نفتکش در مجموع مقدار ۲۹ هزار و۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه گزارش این کشفیات به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده، افزود: برای قاچاقچیان سوخت محکومیت بالغ بر هفتصد میلیون تومانی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت حیدریه صادر شده است.

,

حسینی بیان داشت: پس از بررسی پرونده ها توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان و محرز شدن تخلف، متهمین پرونده علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه در مجموع به پرداخت مبلغ هفت میلیارد و سیصد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

,

به موجب تبصره ۴ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خرید،فروش ،حمل و نگهداری انواع سوخت فاقد مجوز در حکم قاچاق محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه