اخبار داغ

معاون وزیر بهداشت خبر داد؛

ساماندهی سبد غذایی حمایتی خانوارهای نیازمند و بیماران مبتلا به کرونا

ساماندهی سبد غذایی حمایتی خانوارهای نیازمند و بیماران مبتلا به کرونا
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در خصوص اجرای طرح ساماندهی سبدهای غذایی حمایتی خانوارهای نیازمند و بیماران مبتلا به کرونا در هر استان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی در این نامه نوشت: با حلول ماه مبارک رمضان و نظر به گسترش حمایت های غذایی در قالب تامین سبدهای حمایتی برای اقشار آسیب پذیر و بیمارستان ها در کشور، دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، برای برنامه ریزی و تعیین اقلام غذایی سالم، ضروری، مقوی و مغذی مناسب برای تامین نیازهای غذایی خانوارها و تقویت سیستم ایمنی بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان ها برای طراحی محتوای سبدهای غذایی اقدام کرده است. همچنین توصیه های تغذیه ای کوتاه و کاربردی برای تکثیر در قالب فکت شیت و ارائه همراه با سبدهای غذایی اهدایی طراحی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی خطاب به معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی افزود: خواهشمند است، جهت بهره برداری بهینه، دستور فرمایید، مجموعه پیوست به نحو مقتضی همچون اطلاع رسانی از طریق شبکه های مجازی، صدا و سیمای محلی، پورتال معاونت در دانشگاه یا مکاتبات رسمی در اختیار گروه های جهادی، مردم نهاد، خیّرین و سازمان های تامین کننده سبدهای حمایتی قرار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایرنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه